Mammaen til Lillegutt Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Var ute en tur på butikken med minsten imorges og da hadde minsten med seg lambi lammet sitt. Hjemme igjen fant vi den ikke og vi dro ut for å lete etter den. Møtte en dame og hørte om hun hadde sett en slik bamse siden hun kom denne veien. Hun sa at det var to jenter som kom bortover veien med en slik bamse, men det var da en halvtime siden hun så dem. Huff minsten som er så glad i den:( Må dra på lekebutikken senere å se om vi finner et lignende lam, siden man ikke får kjøpt slike i butikker.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Hva er det for lam? Du kan kanskje samle merker og få et nytt. Har sånt bittelitet lam i skapet om det er det. Sånt man fikk med dorullene her rundt nyttår
My little girl_ Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har også et sånt som man fikk i dorullen,om det er det;)
*venter nr. 2* Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Nå syns jeg skikkelig synd på minsten din. Er det en bamse som du har fått gratis på butikken? Som reklame? Jeg har flere sånne bamser. Frister nesten å sende deg en..
Nit@™ Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg lurer på om kanskje jeg kan ha et slikt. Skal sjekke ut "kosedyrhylla" mi. Gutta bryr seg ikke om kosedyr, så om jeg har det kan du få av meg!
Mammaen til Lillegutt Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Er en sånn bamse som minsten fikk av onkelen sin som hadde vunnet det på en sånn nett konkurranse. Men det finnes ikke slik konkurranse lenger så det går ikke an å få slike. Huff blir så trist hvis det stemmer om det var de jentene som "fant" den som har tatt den med seg hjem. Men er nok slik at barn ikke tenker over at det er en liten en som savner den så.
♥Cherrypie♥ Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 vet du hva du gjør!heng opp en sånn litt stor lapp på en stolpe langs der du mista bamsen..disse jentene går sikkert der hverdag! si at minsen savner den sånn å at det er finnerlønn:)så gir du 200kr ..da er det sikkert mere fristende for de jentene å komme med den:)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Vet hvordan dere har det ja. Opplevde det samme da eldste var liten, og han var helt avhengig av kosehunden sin. Heldigvis fikk vi tak i samme type, og den nye vasket jeg et par ganger på 60 grader så den skulle bli litt mer "lefsete" og slitt, og da godtok han den faktisk etterhvert.Han ble like knyttet til den nye, som jeg passet på å stryke navnelapp på. Håper noen som har et tilsvarende lam kan sende deg et da, jeg har en Janus sau om det kan gjøre nytten...
iznogood Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har sånn liggende! Var det en stående eller en sånn på pute? Jeg kan godt sende til deg - er jo leit å være uten Lambi!
grå :) Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 kontakt lambi og spør. en del firmaer er greie.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Du kan helt sikkert få et nytt lam om du sender et brev til Metsä. Det garanterer jeg at du da får. En jeg kjenner fikk lam i posten etter bare å ha spurt på brev;-) www.lambi.no
Nit@™ Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Nå har jeg leta igjenom det jeg har av kosedyr, men ikke funnet de. Er sikker på vi hadde en slik. Litt lys, med litt krøller og ett skotskrutete bånd rundt halsen... Beklager, da har jeg ikke, skulle gjerne ha hjulpet deg med den... Men hør hos lambi du, kanskje de har en du kan få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå