Gå til innhold

se her: invitert i konf.til sambos "halv" søskenbarn vi ikke kjenner, bor laang unna. Skal ikke gå. Sambos

Anbefalte innlegg

Skrevet

mor sier vi skal skrive et kort, så skal hun legge oppi litt penger fra oss til gave til konfirmanten. Hun sier vi ikke trenger å legge oppi penger selv. Er det ikke teit av oss å IKKE legge oppi penger? vi er jo voksne likosm...på en annen side skal vi ikke gå, og vi har ikke et forhold til den familien...

hva hadde dere gjort?

Skrevet

Hadde lagt i penger selv.

Skal jo vaere fra dere og som du sier så er dere voksne mennesker.

Skrevet

Enig med Onemorepls!

Skrevet

Hadde jeg vært invitert til selskap og ikke skulle gå ville jeg gitt penger selv.

Skrevet

ja, det er sant. hvor mye gir vi??

som sagt vi kjenner konfirmanten nesten ikke i det hele tatt. Jeg har truffet han en gang på 8 år i 1 time. Samme med sambo..

Skrevet

Jeg hadde gitt samme sum som ev. er blitt gitt andre søskenbarn. Vet ikke hvor mye dere pleier å gi, men jeg hadde ikke gjort forskjell.

Skrevet

Jeg hadde nok gitt 300 kr. Syns det holder til et menneske man egentlig ikke kjenner, men hadde nok følt at det måtte være såpass med tanke på at det på en måte er familie.

Men jeg kjenner jo ikke deres økonomi og har dere det trangt hadde jeg gitt 200 kr.

Skrevet

ok, takk. blir sikkert 200. Så om mora til sambo slenger oppi mer, får hun gjøre det om hun vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...