Gå til innhold

PÅMELDING TIL TREFF PÅ PEPPES 22.04.2008!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

VELKOMMEN GIRLS!!! HÅPER DET VAR BEDRE PÅ PEPPES DA, FIKK IKKE MULIGHET TIL Å KOMME, MEN HÅPER Å KOMME PÅ NESTE. SEE YA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stiller på dette treffet, var på hytten forrige gang så da var det litt langt å kjøre hjem :P

Håper ingenting kommer i veien denne gangen :o) snakkes,.,.,

Skrevet

Det var veldig kjekt på peppes, så jeg stiller denne gangen også:)

Skrevet

Kanskje jeg skal våge å ta en tur?

Skrevet

kan komme hvis jeg ikke har født! Har termin 19/4, så håper egentlig vi ikke sees på dette treffet!

Skrevet

til anonym..

må bare våge å komme, er veldig koselig med nye fjes :o)

Skrevet

du må selvfølgelig bare komme, vi skal ta godt imot deg!!!

Gjest Kine med to prinsesser
Skrevet

Heisann! eg har termin 27. april, håper at eg ikke kan komme pga fødsel:-) men hvis ikke, er eg klar for Peppes!!!

Skrevet

håper jeg kan klare å komme må se om jeg kan få noen til å passe gullgutten min den kvelden:)

Skrevet

Hei. Jeg og ei venninne, Nina, melder oss på. Blir koselig å treffe andre som skal ha barn noenlunde samtidig som oss :) Marie

Skrevet

Satser på at jeg rekker å møte kl 19. Har ikke vært med på treff før, så det hadde vært hyggelig å treffe andre som snart sitter med gull i armene. Nettopp flyttet hjem igjen til Bergen etter over 4 år i Trondheim, så kjenner ikke så mange andre med voksende mager her i byen enda. Hvordan vet jeg hvilket bord jeg finner dere ved?? (Vel ser det vel på magene ;)

Skrevet

ser at det er en del "nye" på dette treffet, så vurderer å henge meg på.. har vært litt usikker fordi jeg er en ganske ung mor (1988), men nå begynner termindatoen å bli farlig nær og det hadde vært veldig kjekt å treffe andre med store mager =)

Skrevet

Her har i alle fall ammetåken satt inn for fullt.. for jeg glemte hele treffet:) hehe, jaja.. sånt skjer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...