HøstBaby <3 Elias Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 I dag er dagen... Klokka 4 bærer det ned til dyrlegen. Han vil gi hu noe å sove på, så skal jeg få låne en klippemaskin å barbere hu. Blir en snasen løveklipp, men fytti som jeg gruer meg. Skal plutselig langhåra pusen min bli naken.. Hehe.. Blir kun halen, hode å bena jeg ikke barberer. Grunnen er fordi hun har fått så mange floker helt inntil huden som jeg ikke får bort, så etter dette blir det børsting hver dag, noe jeg ikke har vært så flink til tidligere.. Kanskje greit å gjøre dette også, med tanke på at da får jeg full oversikt over kroppen hennes, noe jeg aldri har hatt pga all pelsen hun har. Satser på at jeg ikke finner noe skummelt under all pelsen, men blir nok et morsomt syn en stund fremover. Hehe..
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 huff kjenner meg så godt igjen..min katt må barberest ca hver vår..han har en veldig tåvete pels som floker seg veldig lett..å han hater å bli klippet å børstes..nå begynner klumpene å komme igjen..mn jeg tør ikke babrbere han før i mai,da d blir litt varmere i været..siden han er så mye ute..d blir jo kaldt for han.. men jeg skal og gi han en beroligende sprøyte å barbere han selv..hor vetrinær koster d jo over 600 kr !! men hvor kjøpte du barbermaskinen?å hva kostet den?
HøstBaby <3 Elias Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg får låne klippemaskin av dyrlegen. Så står jeg der nede å gjør det selv. Så betaler en rundt 3-400 kr for å få henne til å sove å låne utstyr, istede for 650,- hvis de skal gjøre det
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 ahh så lurt..de lar deg gjøre d altså.. smart..skal høre om jeg og kan d.. har du gjordt d før? er du ikke redd katten skal fryse på denne tiden?
HøstBaby <3 Elias Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke gjort det før, hun er ikke så gammel enda Å neida, hun er så sær, så fryser hun så kommer a inn igjen, her står vinduet åpent hele dagen omtrent.. Dessuten er hun bare ute om dagen, å her er det plussgrader om dagen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå