Gå til innhold

Hei hei....et spm til en av spåera =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer vi noen gang til å overta huset til foreldra til samboeren min?

Jeg f : 290588

Han f : 090473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! kan se ut som det vil kunne skje men føler det er noe som må ordnes opp i stemmer det ? at det er liksom ikke bare rett fram for dere å overta?

Får inn noe om økonomi, men at det kan ta tid før dte skjer m det skjer men akkurat sånn som ting er nå føler jeg at dere ikke kommer til å overta, jeg kan jo selvfølgelig ta feil.eller så kan det være at jeg tar inn det dere føler om dette nå at dere gjerne vil ta over men ikke er helt sikkert på om dt kommer til å gå?

Hmm... er dt flere som gjerne vil overta samma huset i fam?

mvh

Skrevet

Samboeren min har en bror, men han har allerede et hus.

Samboeren min er eldst og er jo første pri.

men siden vi ikke har så mye å rutte med for tia så er det klart at det kanskje ikke er noe samtale tema. Men det er jo et hus som går i familie.... hmm,...

er veldig usikkert... huset er kjempe fint og ligger så bra til med utsikt og kort butikk vei osv...

så er ikke rart jeg sikler..hehehe

Skrevet

har forresten sendt deg en PM

Skrevet

hehe ja jeg skjønner godt du gjerne vil ha det huset da:)

Men så er det jo sånn ofte da at man må kjøpe huset om ikke foreldra hans gir det som arv til dere eller til begge barna sine så kjøper dere ene ut å da blir dt kun halvparten å betale..er jo noen måter å gjøre det på!

Men om dere virkelig vil å prater med dem om det så lar det seg nok sikkert ordne med huset:) men ser likavel at det blir noen år til,virker som om at foreldra hans fortsatt bor der?

Skrevet

Ja, dem gjør det :)

Hadde en drøm i natt at de bodde et annet sted (virka det som), og hadde jeg et lite håp =P hehehe.....

De har pussa opp en del. Så det hadde jo vi sluppet da =P hehe...

er jeg litt frekk ? hehe

Skrevet

Hehe:) syns ikke du er frekk, er jo livets gang det da,de eldste i familien dør å nye kommer til.samtidig skal man j leve å bo å det er jo helt naturlig å vurdere bostedet til de man eventuelt skal arve eller noen i fam generelt:)

Du vil nok bare det beste for deg og fam din:)

Bare stå på så får dere det nok til!:)

hehe..du hadde en drøm om det ja! Kanskje du er litt sanndrømt? ;-)

Skrevet

hehe...ja, kanskje jeg er det...hadde en drøm om barna jeg skal få åsså..hehe...men det var ikke natt..

eldste var kanskje 2-4 år eller no..var jente..

så en gutt..som var sånn 1-2 år..også var jeg gravid ...hehe...

Skrevet

svar deg på pm;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...