♥ DAME Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Gikk bra, men er ikke helt fornøyd enda. Hørte han telte eggposer eller folikker (eller hva det nå heter;)) Hadde 12 stk, men skulle fortsette på stimulering litt til. Nå måtte jeg redusere dosen fra 225IE til 150IE, så ny UL nå på torsdag. Blir nok kanskje ikke uttak før på mandag, veeente veeente Hadde dere med mannen på UL forressten? Jeg tok med min, men vet ikke om det er vanlig. Klem til dåkker )
venter7 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Heisann! Hørtes jo positivt ut med den ultralyden! Nå må bare folliklene vokse seg til rett størrelse:) Jeg har hatt med mannen til ul tidligere da vi måtte dra til Haugesund. Litt greit å være to som reiser sammen da, og litt trygt ettersom det var første gangen. Denne gangen skal jeg til lokal gyn.for ultralyd og regner da med å gå alene. Så slipper mannen å ta seg fri fra jobb. Han er selvfølgelig med på uttak og innsetting! Nå blir det spennende fremover! Jeg har ultralyd på fredag. Håper på uttak mandag:)
Mamma des.08 Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Oj men det er jo bra nyheter Jeg hadde mannen med på ALT jeg Lykke til!!!
♥ DAME Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Ett spørsmål Tar dere puregon FØR dere skal til UL? Leste en plass at det kunne gi feil utslag på UL, hmmm. Så jeg tok det etter UL da jeg var på mandag (igår). Nå har jeg fått ny time til UL på torsdag ) Bra med dere, få høre )
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Heisann Askepott! Så spennende. 12 stk er bra, håper ett av dem er gullegg Skjønner det blir masse ventetid nå, gleder meg til jeg skal dit ! Mannen min blir hjemme på UL, men det er bare fordi jeg synes det er så enkel og grei sak at han kan få lov til å være hjemme denne dagen. Kankje han lurer seg med, hehe. Jeg stikker første gang i morgen. Når på dagen /kvelden stakk du? jeg tror jeg stikker kl 20.
♥ DAME Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Heihei Bella74 Jeg fikk beskjed om å stikke til samme tid hver dag FØR kl 12 på formiddagen. Men må innrømme at klokken har variert fra 9 til 10 noen ganger, tror ikke det er SÅÅÅÅ nøye, men hvem vet?? Nå kvir jeg meg til uttak, synes flere og flere sier det er så vanvittig vondt ( Lykke til med stikkingen du da, og husk, stikk i området UNDER navlen ) Klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Svarer deg her også jeg hehe. svarte deg på mitt innlegg.. 12 stk er jo kjempe fint.. er ikke bra å ha for mange. Jeg hadde ikke med min på u.l synes det er så dumt at han skal ta så mye fri.. han er kun med på uttak og innsetting ) Men når vi var i danmark var vi jo sammen der nede i ei uke, som en liten kjærlighets ferie hihi... Vi var på tivoli og sirkus osv bare kosa oss.. Men nå er det bare 20 min til klinikken så da har jeg tatt det selv.. Ønsker deg masse lykke til og håper du får ut 12 og mange på frys.. KLEMMER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå