Gå til innhold

Kondom?

Anbefalte innlegg

Gjest calendulac
Skrevet

Vurderer å fjerne hormonspiralen pga bivirkninger, og mannen min sier han kan godt bruke kondom. Noen her som har god erfaring med at det blir en vane og faktisk funker greit?.. Ser for meg at det lett sklir ut, men blir det brukt er det jo enkelt og greit liksom.. Noen som har brukt det over lang tid og er fornøyde..?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...vi bruker kondom og det fungerer kjempefint! :-)

Når vi ikke brukte kondom, var det jeg som måtte på badet og "tørke meg" etterpå, nå er det han som går på badet etterpå for å ta av kondomet! For meg som kvinne er kondom kjempegreit, bare å snu seg rundt å sove etterpå og han som har "etterarbeidet"! ;-)

Han synes nok at sex'en kjennes bedre uten kondom, kjenner "varmen min" som han sier, men vi har et godt sexliv og det er aldri noe problem for han verken å bli opphisset eller komme,--så litt varme må han da kjenne!!!! ;-)

Vi har brukt kondom i to år, og sånn vil det nok fortsette.... Nå er ikke vi sånn at vi trenger å ha sex i heisen og sånt da, så vi er fornøyde hvis kondomene er ved senga, for det er der vi har sex, vi!!! Har vel sex 3-4 ganger i uka...Kanskje mer impulsive par synes kondom er ødeleggende? men de kan jo fint legges i pengeboka eller lomma, eller veska?? :-) Kondomer kan forresten bestilles i H&M katalogen, kunne iallfall det, uansett om du bestiller der eller rfsu så er se veldig anonymt pakket, ser ikke hva som er inni! :-)

Lykke til! ...og når mannen din sier han godt kan bruke kondom er det jo ingen problemer???? Han som får ulempene! :-)

Har hatt forhold før også der vi har brukt kondom, itj'nå problem! (men det var en gammelkjærest som var allergisk mot gummien, da ble det litt problem) !!!

Skrevet

Hei

Dersom mannen din er motivert, er det vel verdt et forsøk. Selv hadde jeg store bivirkninger av kobberspiralen, smerter og blødninger. Mannen min var derfor helt enig i at denne måtte fjernes, og tilbød seg å bruke kondomer. Problemet var bare at han ikke fikk somlet seg til å kjøpte de, før jeg fjernet spiralen, og resultatet er at jeg nå er 30 uker på vei. Ingen krise for meg - jeg ønsket meg egentlig en til. Men sikkert lurt å ha kondomene i hus før du fjerner spiralen i hvert fall dersom dere ikke ønsker flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...