råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 kom til å tenke på det..... tar dere ut all mat og fryser det en anne plass? Fryseboksen skal jo bæres ut og.... og kanskje en stund til vi får puttet stikkontakten i igjen. Tar 3-4 tier og kjøre til der vi skulle flytte.....
Sivalur Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Da tror jeg at jeg ville prøvd å spise ut av den før dere skal flytte... så får du vasket ordentlig utav også, og begynt på ny frisk. Med mindre dere har to elger og en drøss med kyllinger og biff oppi der da... vi kunne fint spist ut av vår fryseboks på et par uker, bare at vi gidder aldri så drar alltid i butikken istedet... Men nå skal her spares penger, så nå skal den fryseboksen tømmes... !
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Dere kunne vel hørt med venner og kjente om dere kunne fått lånt til plass i deres fryser? Litt her og litt der og vips så er fryseren tom:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 hehehe....det ligger ivertfall en halv hjort og og litt elg i den!! klarer nok ikke å spise opp alt heller. Helt ærlig vet jeg ikke om jeg vil ha noe som er oppi den fryseren. Lei av kjøtt for tiden ja!!! Men nå var dette et hypotetisk spm. skal ikke flytte før om noen år.....hehehehe......alt en skal bekymre seg for:)
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg ville nok hørt med venner/familie om å låne litt fryseplass til dere får flyttet fryseren til nytt hjem! Lykke til med flytting!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Vi trakk ut kontakten, satt fryseboksen på hengeren, kjørte til nytt hus (20 min unna) med maten i. Nå skal det sies at det var midtvinters og ganske kaldt. Vi hadde også en stor fryser. Tror ikke maten merket noe:o)
Tommage♀♂ Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Om det tar 3-4timer å kjøre dit dere skal flytte er det jo litt formålsløst å låne fryseplass av andre, ettersom det vil tine på veien alikevel. Spis ut av den eller gi bort det dere ikke får spist, vask den og flytt den=)
grå :) Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 vi hadde middager for slekt og venner, resten lånte vi plass til. kasta det vi ikke ville ha
RompeRock Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Dersom dere lar være å åpne lokket etter at dere har tatt ut kontakten, holder maten seg fint Regner med at dette er en dypfryser med 18-20 minusgrader? Tar en stund før det tiner neddi der da. Vi gjorde det i hvert fall slik. Men husk da å ta ut fryser sist i utflyttinga, og sett den inn først i innflyttinga
Sivalur Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Kommer gjerne på middag og spiser hjort og elg jeg!! *namnam*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå