aya75 Skrevet 31. mars 2008 #51 Skrevet 31. mars 2008 nei det har jeg ikke! da må du lese mine innlegg en gang til. jeg sier at JEG ikke har behov for det og har vanskelig for å skjønne hvorfor man har behov for det. Men herregud dere ,å jo gjøre som dere selv vil og ønsker. Trodde dere ville høre hvofor andre ikke ville ut jeg...men hvis dere bare vil få svar fra de som er enig m dere, så skjønner jeg ikke poenget m et slikt forum. Har aldri påstått at mine valg er bedre enn andres...sier bare hvorfor JEG ikke har behov. Dere må slutte å bli så provosert over at andre velger annerledes enn dere selv. vi er da alle forskjellige og har forskjellige behov.
FrøkenKnallkul Skrevet 31. mars 2008 #52 Skrevet 31. mars 2008 Det er jo mye som ikke er skadelig for barna, men som man likevel lar være å gjøre Er mange måter å gå ut på byen på. Tror ikke det er skadelig, som du så fint kaller det, om man har barnevakt en kveld og tar seg en tur ut, dersom man er i fin form til å ta seg av barna dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #53 Skrevet 31. mars 2008 Gamle tanter? Hvem er det som er gamle tanter her, det er jo nesten bare anonyme innlegg? Føler du deg støtt av moralisering? Saken gjaldt småbarnsmammaen som må ut på by'n og nyte alkohol 2-3 kvelder i måneden. Prøv å forholde deg til saken i stedet for å spy ut eder og galle over: "gamle tanter" "hauser ting opp" "tanters barn som først blir fulle" "urnorske, trangsynte tanter" Mht ditt utsagn "finn bedre og mer relevante ting å diskutere her inne" så kan jeg være enig. Men når noen kaster seg ut i slike debatter må de jo regne med både støtteerklæringer og moralisering.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #54 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kan faktisk dra på byen to ganger i måneden om jeg vil, for sønnen min er hos pappan annahver helg.. tror nok ikke det hadde skadet sønnen min for han er jo uansett hos pappan da okke som...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #55 Skrevet 31. mars 2008 Vi kunne ha dratt ut hver helg uten at det skader barnet. Vi har uansett en dag i helgen hver hvor vi kan sove lenge. Pappa tar han på søndag, mamma på lørdag. Han hadde ikke merket forskjellen. Men jeg gjør IKKE det. Gjør kanskje det en gang i måneden, og jeg har verdens beste barnevakt, pappaen til barnet. Vi drikker ikke mere fordi vi ikke har økonomi eller behov for det. Liker best og kose oss hjemme. Jeg synes ikke andre som drar ut to ganger i måneden er uansvarlige foreldre. Har dem behov for og dra ut, så værsegod. Hun får sikkert masse energi etter at hun har vært ute. Jeg ser de gangene jeg har vært ute, har jeg både energi til mann og barn. Mannen min sa engang at jeg må dra ut oftere, for jeg er så blid og glad etterpå, hehe. Men har ikke fulgt rådet hannes. Og dem som aldri drikker, vær så snill ikke døm folk bare fordi de har andre interesser en dere. Ett eksempel: jeg fatter ikke hvorfor folk liker og strikke! Hadde aldri gidda. Men jeg legger meg ikke opp i hva folks sine interesser er. Alle er forskjellige. Ha de interessene dere vil ha så lenge det ikke går utover barnet, så lenge dere har økonomi osv... Min baby hadde ikke merket forskjell OM jeg hadde dratt ut å byen hver helg.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #56 Skrevet 31. mars 2008 Og foresten skulle ( og jeg har verdens beste barnevakt, pappaen til barnet.) Barnevakt være i gåseøyne fordi pappaen er ikke barnevakt. Vi har delt foreldreansvar i hjemmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå