Gå til innhold

BABYSVØMMING I OSLO, kan dere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har ikke begynt enda, men har fått anbefalt Olim babysvømming. Hun dama som driver det skal visst ha peiling på det hun gjør. Det synes jeg er viktig da. http://www.olimswim.no/

Vet ikke om de har noen kurs i sommer. Det begynner i hvert fall et på fredag. Men det er kanskje fullt?

Vi bruker www.barnivann.no

De har svømming på forskjellige spesialskoler/pleiehjem osv (pga. vanntemp). Bl.a er de på Skedsmo, Mortensrud, Haukåsen og Vestli.

Jeg er veldig fornøyd med at de ikke går så fort frem for barna. Tar det i sakte tempo. Har hørt at mange blir dykket under på 1-2 time.

Er ganske fornøyd med kurset, men med administrative ting er de litt dårlige. Tror ikke kommunikasjonen alltid er på topp mellom de som jobber der.

Annonse

Gullet mitt går også hos badenymfene. Det som er så flott er at alle badene i Oslo har samme renslighetsstandar i bassenget. Rikshospitalet har litt varmere vann enn de andre badene, tror jeg. De fleste har stengt hele sommeren, ja.

Vil anbefale å velge det bassenget som er nærmest der dere bor. :-)

Litt ironi må du vel tåle! Du skjønner vel at det var ment som en spøk?

Min mening er nå så lenge barna ikke gråter er det vel bare å dykke de under?!?!

Er ikke mor/far klar for det, så bør de heller ikke bade.

Derfor er det pappan her i huset som bader med jenta vår, jeg synes det er "skummelt".

Annonse

Vi går på turnhallen i st.olavs gt, som noen nevnte over her - er veldig fornøyd, veldig behagelig og dyktig instruktør, lite og oversiktlig basseng med 34 grader, og egne garderober som hører til bassenget. Vogna kan man sette rett på utsiden av garderoben. På gruppen vår er den yngste 2.5mnd, og den eldste 9mnd. Alle trives og koser seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...