Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Vi går til kiropraktor med lillegutt (4 uker) nå og behandler for kolikk. Han har desverre blitt myye verre! Men han har en behandlig igjen, så kan jo hende han må bli verre før han blir bedre.. Har observert i det siste at han også har symptomer på KISS,- han ligger litt i bananform, har yndlingsside (men kan også innimellom ligge med hodet andre veien) og han hater å ligge på magen. Det jeg lurer på,- vil kiropraktoren vi går til automatisk sjekke nakken og symptomer på KISS eller må vi be om det? Noen som vet?
barnekiropraktor Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hei, Anonym. Leit å lese at ditt barn er værre etter behandling, men som du sier kan dette være normalt, men som regel går det andre veien for disse små - vi ser gjerne nesten umiddelbart at de bedrer etter behandling. Du skriver ikke hvor mange behandlinger han har hatt, men etter den 1. behandlingen er det vanlig at det kan gå litt "begge veier" - dere kan føle at han her det bedre eller værre. Dette er på grunn av forandringer som skjer i kroppen som dette lille nurket skal ta til seg og forandre seg etter. Med tanke på at disse er så små og forandrer seg hele tiden, vil en slik rask forandring kunne skape økte symptomer. Dette er som regel forbigående. Jeg er kiropraktor i Vestfold og har klinikker i Horten og Tønsberg og ser mange barn begge steder. Det er helt vanlig at kiropraktoren sjekker ryggsøylen og dens nervefunksjoner helt fra hodet og ned til bekkenet hos alle nye pasienter - om de er små eller store - så det tror jeg nok kiropraktoren din har gjort, men dersom du er i tvil - spør neste gang du er der! Kiropraktikk for kolikk og KISS/KIDD problematikk er den behandlingsmåten som har best effekt av all annen behandling som det er drevet forskning på. Ved KISS/KIDD problematikken er det kun korreksjon av det øvre nakke problemet ved leddbehandling, som kiropraktoren gir, som kan korrigere feilen. fortell gjerne om hvor mange behandlinger han har hatt, og om hvordan det går. Lykke til! Mvh Espen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå