Gå til innhold

Hvilke assosiasjoner får dere til navnet....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser for meg en veldig søt og snill norsk jente. Men hun er mer artig enn for eksempel Ingrid:)

Skrevet

En snill, flink og pen jente. Guro er et koselig navn!

Skrevet

Liker navnet Guro veeeldig godt :) Kjenner ei supersøt jente med glimt i øyet som heter Anne Guro... synes det er litt søtt :)

Skrevet

samme som første personen svarte

Skrevet

Guro Fostervold tenker jeg på, samt har kjent to Guro'er i mitt liv. Den ene med lange lyse krøller og veldig søt, den andre mer ordinær av utseende og med en alternativ stil. Navnet Guro er derfor temmelig "åpent" for min del. Et helt fint navn.

Skrevet

Jeg tenker med en gang på Anne Cath Vestly og hennes fortellinger om Guro på Tiriltoppen. I tillegg har jeg et familiemedlem som heter Guro.

Jeg synes det er et utrolig koselig navn. Hadde det ikke vært for at vi hadde en slektning som heter det, hadde vår datter nok fått navnet Guro. Det er enkelt og greit å skrive, ikke så veldig populært, litt morsomt og sjarmerende, ikke for sukkersøtt men samtidig feminint, passer både til ei lita søt jente og en voksen.

Skrevet

Guro er ei som får bunad til 17.mai fra første år og er kjempesøt i den :)

Skrevet

Kjenner flere som heter Guro og alle er faktisk snille og ordentlige jenter:)

Skrevet

Ser for meg ei litt lubben, sjenert jente med mørkt hår i åpne musefletter og strikka kofte. Søt og snill og god som sådan!

Skrevet

Jeg ser for meg ei lyshåret, jordnær og hyggelig jente. Hun er veldig ordentlig i oppførsel, samtidig som hun er litt rampete, men på en positiv måte. Hun er kansje litt "typisk" norsk og er glad i ullgensere, og bunad til fest. :-)

Skrevet

Min fantastiske venninne med turkis hår og fine kjoler. Som stiller opp når man trenger, dukker opp med roser på døra og har godt humør hele tiden:) Meget god assosiasjon og et flott navn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...