♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Måtte uttak,befruktning og forsøk gå som en drøm. Heier på deg,det er din tur nå ! Klemmer i fleng ) Hilsen
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Tusen tusen takk vennen... er rolig og dette går fint.. får bare krysse det jeg har og håpe at jeg slipper flere forsøk nå.. HÅPER PÅ FRYSE EGG!!!!!!!!!! Lykke til du også, du nærmer deg og jeg skal følge deg som alltid!!! Sender deg mld når jeg kommer hjem! KLEM KLEM
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Da ble det 8 egg ut.. det var grise vondt i dag auauauauau... men nå er det over og så er det bare å vente å se på befruktningen... spennende!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg teller timer med deg Tullemor- det gjør jeg virkelig ! Håper du får slappet av litt,og at du føler deg bedre snart ! Klem )
Tidligere Optimist.. Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Å dette blir såå spennende,vennen min:)) Krysser fingre for befruktning og insetting:)) Masse klemmer fra oss begge her))
Mari 75 Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Du har noen spennende dager i vente da. Lykke til!!!! Klemz
lilly01 Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Oops, kaster mig på her. Har hengt med dårligt her det siste. Grattis med øverstått uttag. DENNE gangen må det gå bra. Masse lykke til, nu krampehåller jag tummarna før dig. Håper du får ett par extra gullegg på frys denne gangen. KLEM
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Takk lilly01.. det var koselig å høre fra deg.. ja krysser alt jeg kan nå!! Dette uttaket var sinnsykt vondt enda jeg bare hadde 8 egg.. men han tok også et par cyster... Håper det går bra med deg... klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Oi så var det dags igjen da :-) Er innom og følger litt med da skjønner du. Håper virkelig at det er deres tur nå, det fortjener du! Klæm
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Av 8 egg var det to som ikke var helt modne så da var det 6 igjen og 5 av disse ble befruktet :.-)) så da håper jeg de fortsetter og dele seg og at jeg kan få et par på frys også.. JIPPI Håper alt er bra med deg... klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2008 Dette var glade gode nyheter Tullemor ) Grattis ! Fortsetter å krysse fingrene jeg, og håper på flotte egg inn og bonus egg på frys ! Klemmer )
♥ DAME Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Håååper virkelig det slår til denne gangen for deg Skal krysse alt jeg har Huff, fælt at det skulle være så vondt, jeg kvir meg mer og mer ( Syns bare UL er veldig ubehagelig eller litt vondt for å si det på den måten. Hører vel fra deg om ikke så lenge, hihi:) Lykke til Tullemor )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Takk for det.. Ja u.l er også vondt, man er jo så hoven og øm.. Men uttak ja det er dritt vondt, alle mine 4 uttak men det er går fort over og fort glemt ) og det tar jo ikke lange tiden. Men også vondt når bedøvelsen går ut auau.. Men nå får vi håpe de ikke ringer meg i morgen og sier at dette gikk galt og at jeg kan få satt inn 2 gullegg i morgen )) Ønsker deg masse lykke til.. klem
♥ DAME Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Heihei. Huff, tenkte noen kunne si at det IKKE gjorde vondt:((( Vilsågjerne sa det for en god stund siden at det ikke var noe vondt, så dette er vel individuelt ) Håpe, håpe ) Ønsker deg også Tullemor masse lykke til ) Vi høres, klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 Mange som ikke synes det er så vondt ja.. det er forskjellig Får håpe det ikke er vondt for deg )) Klem
Ann-ch. Skrevet 1. april 2008 #18 Skrevet 1. april 2008 Flott resultat Tullemor. Ønsker deg masse lykke til i morgen og håper du får positivt resultat om et par uker. Tvi,tvi. Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #19 Skrevet 1. april 2008 Takk takk Ann-ch. Hvordan går det med deg??
Ann-ch. Skrevet 1. april 2008 #20 Skrevet 1. april 2008 Joda, det går bra. Er vel igang om et par ukers tid regner jeg med. Så da er det hormoner for fullt igjen:-) Begynner egentlig å glede meg litt. Har vært godt med en lang pause og avkobling. Uansett så blir det bare 1 forsøk til, så er det stopp. Så da er det bare å krysse fingre for at det lykkes denne gangen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #21 Skrevet 1. april 2008 Kjempe spennende.. jeg skal krysse det jeg har for deg.. det er vår tur nå!!! Klem og masse lykke til.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. april 2008 #22 Skrevet 1. april 2008 Går bra med oss. Jeg har ikke vært så mye frisk i svangerskapet, men så lenge jenta i magen har det bra bryr jeg meg egentlig ikke... 5 befruktet er jo bra da og gode muligheter for noen på frys også! Krysser alt for at dere får 2 flott egg på plass i morgen :-) Klæm
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. april 2008 #23 Skrevet 2. april 2008 Uff da.. trist å høre at du har vært så dårlig.. men som du sier så lenge jenta har det bra så får vi tåle litt hehe.. men hadde jo vært fint om begge hadde det bra da :.)) for det fortjener dere. Masse lykke til )) når har du termin?? KLEM
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 2. april 2008 Grattis som ruger da vennen! Også frysevarer også da gitt ! Regner med du smiler fra øre til øre i dag ! Klemmer:O)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. april 2008 #25 Skrevet 2. april 2008 Det gjør jeg. hehe tenker på at dette er runden med minst egg og best egg og i tillegg får fryse egg hehe det er bare en drøm... er såååå glad.. har også fått albyl-e så tar jeg også babyklister så jeg bare krysser nå for at vi skal lykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå