*månestråle* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Sist du spådde meg så trodde du enten jeg var gravid eller at jeg kom til å bli det veldig snart. Nå har jeg nettopp testet positivt prøveperioden etter spådommen din Du har tidligere også spådd meg gravid i mars/april. Og det stemmer jo ganske så bra ! Nå lurer jeg på om du får opp noe om dette svangerskapet? Blir det gutt eller jente. Får jeg mye plager? Håper på svar fra deg igjen. Du er flink Jeg er foressten født 18.06.79.
Mamalari Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer! Tusen takk for tilbakemelding:) Koselig når det klaffer for andre.. Nå får jeg opp ei jente:) Ser ut som du vil være i fin form i store deler av svangerskapet. Men føler et press på brystet, vet ikke hva det kommer av. Men kan være et tegn på at du kommer til og tenge mye hvile. At du ikke skal presse deg selv. Ellers så får jeg ikke opp noe store plager. Kan kjenne så vidt litt småkvalme. Men tror ikke det vil ha så stor betydning for dagliglivet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå