Gå til innhold

Hva skal dere stelle babyene deres på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan

Vi hadde stellebord til nummer 1, som vi egentlig ikke hadde plass til. Opplevde at det fort ble for lite, badedelen får man jo bare brukt de første ukene så er nurket vokst fra den...).

Med nummer to kjøpte vi rett og slett en stellematte som vi la på vaskemaskinen. Nå står vaskemaskinen mellom endeveggen og dusjkabinettet, så det passer også fint slik at nurket ikke kommer seg noen vei ift å ramle ned etc..

Samme løsning velger vi nå. Har lite bad, og et stellebord/kommode måtte stått på soverommet vårt isåfall...

Stellematten er jo også langt mer flyttbar enn stellebord/kommode :)

Annonse

Oppblåsbar stellematte fra IKEA oppå vaskemaskinen inne på badet :) Sist hadde jeg samme stellematten oppå en vanlig kommode. Det var veldig greit iom man kunne ha klær og bleier i skuffene. Nå må jeg ha det i noen hyller/skap over vaskemaskinen tenker jeg.

Vi har liten plass på badet, men har kjøpt stellebordet til ca. 200kr fra ikea, og så har jeg kjøpt a'la tummy-tub med sammenleggbart stativ til å ha den på/i. Da blir det lett å flytte lille baby fra badet til stellebordet, og alt kan lett flyttes når jeg skal vaske på badet, ha besøk etc. Bleier og klær får jeg finne frem etterhvert, eller finne en smart løsning senere hvis det trengs!

Jeg skal har stellematte på vaskemaskinen jeg. Da vi har lite kombinert bad og vaskerom med "dusj i det fri", så komode med klær blir satt på ett annet rom, så setter jeg opp noen hyller som vi kan ha dill dall og bleier+++ i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...