♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er det flere her ute som skal til UL i uke 14 for å se om det blir uttak og innsetting i uke 15? Jeg reiser til Tromsø på torsdags kveld og har time tidlig fredags morgen. Dette blir spennende:O)
Nergård Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Jeg skal inn på UL på onsdag. Vi er nå begynt på igjen med vårt 1.forsøk. Har måttet avbryte 2 ganger tidligere pga overstimulering. Er nå på en helt annen type medisin enn jeg har brukt tidligere, så nå har vi store forventninger til at det går bra. Spennende tider:) Lykke til på fredag.
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Åh, det blir spennende å se hvordan det går:) Hvis alt ser bra ut, blir det egguthenting i neste uke da på deg?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Vil bare ønske deg masse lykke til... klem
Nergård Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Ja, spennende er det. Men det jeg føler akkurat nå er mest frykt...frykt for å bli skuffet atter en gang. For å være helt ærlig vet jeg faktisk ikke. Aner ikke hvor lenge denne behandlingen varer. Håper på at det blir snart.Hadde vært topp om det ble uttak neste uke..Tør ikke håpe så mye før jeg har vært på UL.
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Åh, det går sikkert bra dette. denne gangen må de da ha fått en litt bedre pekepinne på hvor høye doser og hvilken medisin du trenger. Så dette går nok rette veien:) Forstod det slik at de pleier å ha en gruppe til UL iløpet av en uke og så skal vel de fleste for håpentligvis til innsetting i løpet av uken etter. Er så spent! Jeg må reise til Tromsø og være der alene hele helgen. Kjenner heller ingen der, så det er vell det jeg gruer mest til. Siden jeg vet hvordan jeg blir når jeg plutselig blir alene og tankene begynner å fly når jeg er så hormonell nå for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå