Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 ?? Eventuelt: Leonora Celine Leonora Sofie Trenger ikke kommentarer på at det er unødvendig med to navn, vi har bestemt oss for å ha to, men bare det første vil bli brukt til hverdags
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har lyst på dobbeltnavn til min lille også, synes det er litt fint, spesielt om man også har ganske kort etternavn. Jeg liker Mathea veldig godt, Leonora er også vakkert. Ville ikke "ødelagt" et så flott navn som Leonora ved å "slenge på et poppis-navn vi fant i farten" - om du skjønner hva jeg mener. Mathea er utrolig populært for tiden. Synes dessuten ikke Leonora Mathea klang så pent, da liker jeg Mathea Leonora bedre. Litt tungvindt med to a-endelser og.. Leonora Celine er fint, men jeg synes Leonora Sofie hadde den nydeligste klangen. Og synes de passet best sammen, to flotte navn. Ville kanskje skrevet Leonora Sophie for elegansens skyld. Eller: Leonora Louise Leonora Emilie Leonora Elisabeth Leonora Josefine Leonora Evita
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg synes alle tre navnekombinasjonene var fine Hvis jeg skal velge et jeg synes var finest, tror jeg kansje det blir Leonora Sofie. Men jeg er likevel ikke helt sikker...
miepia30 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Syns alle navnene hver for seg er nydelige. Men syns leonora mathea sammen blir for langt og vanskelig å si.
prebs Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg synes Leonora Sofie var nydelig og lettest å si av forslagene:-)
Cornelianelia Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Enig med alle over. Leonora Mathea blir for tungt sammen. Leonora Sofie var mye penere!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger! Noen flere som har meninger om navnene? HI
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Henger meg utvilsomt på resten av de som har svart: Leonora Sofie er absolutt finest!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Syns Leonora Mathea kan bli litt mye... Syns i det hele tatt det var litt vanskelig å kombinere Leonora med et annet navn.. Hva med å ha Leonora som mellomnavn eller er det allerede bestemt at det skal være fornavn?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Jeg synes det ble litt tungt og langt med Leonora Mathea. Mange stavelser og to -a endinger blir litt mye. Leonora Sofie var det fineste av disse forslag synes jeg
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Hvis vi ender med å bruke det blir det som fornavn, ja Og ettersom Leonora ser ut til å være det navnet som kommer nærmest å være noe vi liker begge to, kan det se ut som om det går den veien... Har hatt Leonora Elisabeth som noen nevner over på blokka, men det synes jeg blir ennå tyngre. Emilie kunne også vært aktuelt, men det heter jenta til min beste venninne, så det har jeg bestemt meg for å ikke bruke. Mathea er jo et fint navn i seg selv, jeg har begynt å tenke litt på det som fornavn. Kanskje noen har innspill til andrenavn til dette? Alt tas i mot med takk, ikke lenge igjen til termin nå... HI
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Uvesentlig om de passer sammen om de uansett ikke skal brukes sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå