Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. mars 2008 #1 Del Skrevet 30. mars 2008 må jo stikke nesa mi innom å si hei til dere =) føler litt at jeg har folat dere,men er innom å titter av og til.. hvordan går det med alle sammen,både gravide og ikke gravide? Så vil jeg bare gratulere med overstått til de som har hatt bursdag=)) Her er det bare 2dager til Simen har,og 14dager til Sindre har =) Sindre har begynt i bhg,går greit nok nå..men første uka var et mareritt,så måtte 2uker med tilvenning til,han er jo livredd mannfolk..hehe..t.o.m redd pappan etter at han haddevært på sykehuset og borte fra oss i nesten en uke (gubben fikk operert bort en cyste i korsryggen) Ellers går det bra her,vi går å venter på å få komme til Voksentoppen,skal jo være der innen 8mai,så kan jo bli når som helst. For tiden går Simen på en slags diett,for skal ta en del avføringsprøver,så denne dietten går over en uke,og jaggu ikke lett å gi han mat når han nesten ikke kan spise annet enn fjærkre og svinekjøtt..lite melk,ikke banan,ikke soya,ikke noe..hehe =) Forige mandag hadde han det værste astma anfallet vi har opplevd,ente opp med at han fikk vanlig Ventolin 2.3gang på babyhaler,funka ikke,3gang på forstøver (da også en mye høyere dose enn den andre) funka ikke,ringte legevakt,som sa vi måtte prøve en dose til på forstøver,funka det ikke iløpet av 1time måtte jeg ringe på nytt,men hun kom meg i forkjøpet og ringte da det var 10min igjen av 1time,så ble bedt om å komme,siden det ikke funka,fikk da 12kortison tabletter han skulle ta når vi kom hjem,kl,var da allerede 20.30 og han var jo trøtt som en dupp,men hosta som fy...hun så at han slet med å puste ut,og måtte bruke magemuskler som hjelp,men han slokna i bilen på tur hjem,og sov som en sten når han først slokna,så slapp unna å gi kortison tablettene,heldigvis,men har de nå tilfelle en annen gang.. huff..var ekkelt,for han våkna den dagen med hosting,og legen forstod ikke hva som hadde utløst anfallet,ikke vi heller..inntil dagen etter..da var han potte forkjøla,så det tålte ikke kroppen hans,og slo ut i et digert anfall over en hel dag..huff..litt skummelt,men gikk bra =) Nå skal jeg skifte på såret til gubben,så er det i seng og opp imorgen og i bhg,være der gjennom frokosten for så å fra fra begge barna og være hjemme å trø og liste meg rundt i frykt for å vekke lillebror som ikke er hjemme engang..hahaha...man blir litt smågal av å plutselig bli fri for begge barna..hehe =) Mange klemmer fra meg =))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137298147-april-stikker-nesa-mi-innom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 #2 Del Skrevet 31. mars 2008 Kjekt å høre fra deg igjen!Skjønner du har mye å stå i med. Blir spennende på Voksentoppen. Ikke lenge igjen nå ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137298147-april-stikker-nesa-mi-innom/#findComment-137305647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå