Gå til innhold

Mamalari:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom endelig tanta, får vi vel si... på dag 45 i syklusen.

Så da lurer jeg på om du kan titte litt på meg igjen?

Når blir jeg gravid tror du? Hvilket kjønn?

Jeg er født 041082

Han er født 201277

Søkte meg forresten inn på sykepleien her forrige dagen;o) MEN i dag fikk jeg det for meg at jeg ville starte denne butikken i stedet... det går jammen opp og ned her i verden. Lurer på når jeg skal klare å bestemme meg... bekymrer meg så mye for økonomi og om jeg får det til vettu... Men da har jeg jo noen måneder å tenke på hva jeg vil, til svarene om jeg har kommet inn på sykepleien eller ikke kommer. Saken er den at det er jo så himla dårlig arbeidmarked for jordmødre her jeg bor. Jeg hørte av jordmora mi at de hadde over 20 søkere på en 25% stilling her! Så det er mange om beinet!

Håper du har hatt en fin helg mamalari:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp:o)

Skrevet

Dytter litt opp...

Skrevet

Opp..

Skrevet

Dytter

Skrevet

opp:o)

Skrevet

opp

Skrevet

Dyttedytte

Skrevet

dytter:o)

Skrevet

Hei:)

Godt at tanta kom nå siden du ikke er gravid..

Får opp mai med ei jente:)

Spennende at du har søkt deg inn på sykepleieren. Trenger jo ikke takke ja, selv om du får plass. Som du sier selv, da har du litt tid og tenke på. Er ikke et lett valg. Høres spennende ut begge to. Du kommer helt sikkert til og ta et valg du vil bli fornøyd med;)

Skrevet

Takk skal du ha:o) Håper du har rett... Den første gangen så spadde du meg jo mars eller mai vet du. Du sa det var rart, men at det var det som kom opp...

Jada, det er spennende det der. Men nå vil jeg helst gjøre begge deler...hahaha... skal jammen ikke være så enkelt vettu. Skal på et møte i dag som er for folk som ønsker å starte noe eget, men ikke vet hvordan det gjøres. Så får vi se da:o) Blir jeg gravid i mai, så skjer det jo ikke noe mer på en stund i forhold til studier og jobb da, men vi tar en dag av gangen;o) Greit å titte litt på mulighetene:o)

Ha en god dag!

Tusen takk for de alltid så koselige svarene og hjelpen du gir:o)

Oppdatering kommer når mai er her;o)

Klemmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...