Lauren Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hei, da er jeg igang igjen på mitt 3 forsøk, fikk satt inn ett flott egg i dag og 4 på frys. Håper virkelig det er min tur denne gang. Ble gravid på mine to første forsøk men mistet veldig tidlig, denne gang har de gjort ting litt annerledes, så nå får jeg bare krysse fingrene. Er det noen flere her som netopp har satt inn el. skal sette inn i de nermeste dagene? Så lang føler jeg meg bare oppblåst og noe øm i underlivet etter en litt tøff egguttaking.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg skal ha uttak nå og innsetting onsdag.. Kan jeg få spørre hva du har gjort anneledes denne gangen? Jeg har også hatt 3 forsøk, og mistet i sa to av gangene i uke 5 og 7... Ønsker deg masse lykke til og måtte vi lykkes nå alle sammen!!!! klem
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Jeg fikk satt inn 2 egg i går 30/3:)
Mamma des.08 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Så spennende Jeg satte inn et 13/3. Ingen på frys 2.gangs behandling men dette er 1. førsøk pga ingen ble befruktet sist. Kun 1 egg denne gangen og foreløpig går det bra med positive tester LYKKE TIL!!!
christinajentå "høygravid" Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Hei Eg fikk satt inn 2 flotte egg i dag 31 mars. Så nå ruger eg på 2.... er veeeldig spent...blir laaaange dager dette... men kjekt å følge med på andre i samme situasjon... lykke til jenter... nå ruger vi på gullegget(gulleggene).
Lauren Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Hei, jeg har tatt 3 sprøyter av Zoladex med 28 dagers mellomrom, dette ble satt på sykehuset. (for å nedregulere systemet mitt så godt som mulig). Nesespray som vanlig og så har jeg tatt Menopur istedetfor Gonal-F- doser på 300. Etter innsetting nå , tar jeg Progestan kapsler istedetfor Crinone. Vi får se om dette funker. Føler at jeg er ganske utålmodig denne gang, er jo bare på rugedag 1, men må vel bare smøre meg med tålmodighet. Det er litt greit å få litt oppdateringer med andre som har kommet ca. like langt, går liksom å kjenner etter symptomer og forandringer allerede- men vet jo selvfølgelig at dette er altfor tidlig.
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Hei dere! Hvordan går det med dere som går og ruger? Kjenner endelig at magen begynner å nærme seg normal etter det grusomme egguttaket... Men har enda vondt ok kramper i eggstokkene... Argh! Går og lurer på om jeg er gravid, kjenner jo ingenting. Og går og lurer på når jeg skal teste...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Hei.. jeg er bare på rugedag 1 i dag, satte inn 2 egg i går.. har utrolig vondt ennå og gleder meg ikke så mye i grunn... Jeg vet iallefall at jeg skal ikke teste før dag 14 eller 15. dette er mitt 4 forsøk og jeg gidder ikke bli skuffet fordi jeg tester for tidlig og kaste bort penger på tester.. Begge gangene jeg ble gravid hadde jeg nesten ikke symptomer.. Prøv så godt du kan å slappe av, ikke leit etter symptomer,. kos deg som ruger så kommer resultatet og det riktige resultatet etter 14 dager Masse lykke til
Lauren Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Dag 5 i morgen nå, og jeg kjenner veldig små mensmurrunger som kommer og går, brystene begynner å bli litt ømme. Prøver så godt jeg kan å være tålmodig, og det hjelper å lese andres erfaringer. Ønsker alle lykke til.
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hei! I dag har det vel vært RD 6 siden jeg fikk satt inn på søndag? Og herregud, i dag har jeg hatt ømme bryster! Nå vet jeg ikke lenger om de er blitt mer ømme fordi jeg har kjent så mye på de da:) Men jeg har aldri hatt sånn før. Og jeg har aldri vært gravid før. Hmmm... Lurer på om det virkelig kan være et godt tegn. Ble i hvert fall superglad da jeg kjente det:) Nå holder jeg ikke ut lenge før jeg tester....
Lauren Skrevet 5. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2008 Hei, jeg fikk også satt inn 1 egg sist søndag og er på rugedag 6 i dag. Brystene er ømme og jeg kjenner små murringer i magen som kommer og går. Dette er jo 3 forsøket mitt og jeg ble gravid de to første gangene , men mistet veldig tidlig. Det jeg vil si er at jeg hadde kraftige mensmurringer i mage og ømme bryst da, og begynte med småblødninger som ble verre og verre. Det kjennes annerledes ut denne gang, føler det mye mere positivt nå og ingen blødninger og smerter. Begynte å blø på dag 5 og 7 de forrige gangene. Jeg tar symp. som ømme bryster og småmurring som positivt, så da krysser jeg fingrene for oss og håper vi lykkes denne gang. Siden vi har ruget like lenge, hadde det vært gøy om du fortsetter å skrive, så jeg får høre hvordan det går. Lykke til.
Julianne73-vilhababy Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Hei, jeg fikk satt inn to egg 3/4. Har altså vært ruger i drøyt 2 døgn. Veldig spennende og jeg håper så inderlig! Dette er 2.ICSI. Ble ikke gravid første gang, satte da inn ett egg. Jeg har fremdeles vondt etter uttak, men er bedre. Lykke til til alle' Klem
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Å, dumme puppene. Synes at de kunne ha vært mere vonde i dag! Ingenting nytt... Men jeg lover dere, i morgen tester jeg!
Lauren Skrevet 6. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. april 2008 Må bare fortelle dette, var på jentefest i går hvor ei plutselig spurte meg om jeg var gravid uten at hun vet noe om meg, jeg sa bare tror ikke det. Så sier hun at uansett så kommer det til å gå bra og du får ei jente, jeg datt nesten av stolen. hun sa så at hun har evner og kjente det med en gang da jeg satt meg ved siden av henne. Men jeg vet jo ikke noe ennå, er jo bare på rugedag 7, men har veldig ømme bryst, så vi får bare vente å se. Håper inderlig hun har rett. Hilsen håpefull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå