Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 her sitter jeg å er gravid med nr to. forje svangerskap var kjempe greit. jeg var i strålende humør hele tiden, og full av energi. Men denne gangen er det helt anderledes. Jeg er blitt depresiv under dette svangerskapet, ikke var jeg klar for å bli gravid igjen, og min kjære mann var heller ikke det. Noe som har gått ut over ekteskapet... Det første jeg tenkte da jeg fant ut at jeg var gravid var ikke f... ikke nå som jeg endelig er blitt slank. for å slippe å bli mer trist over dette ga jeg bort alle mie klær. ikke at det hjalp noe særlig, før nå når jeg ser på megselv ser jeg en jente som holder på å bli tykk. Jeg har bestandig blåst bort slike tanker å kunne ikke fatte hvordan gravide kunne se ned på seg selv, men jeg sitter midt i saksa nå selv. med masse tanker om graviditeten, full av deprisjon og hverdager som blir mer og mer grå... Ikke det at jeg føler at dette gir noe mening, men er godt å få blåst litt i fra seg. har jo ingen å snakke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå