adaluna Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Når fikk dere mensen tilbake etter at dere sluttet å amme helt ?
ceso Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 jeg må si det at jeg fikk mens før jeg sluttet å amme da med begge jentene. med nr 1 fikk jeg mens etter 5 mnd og sluttet å amme etter 13 mnd. med nr 2 fikk jeg mens etter 8 mnd og sluttet å amme etter 12 mnd.
cornelia_høygravid Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har ammet i 7 mnd, og fikk den igjen i forrige uke. Ammer fortsatt da : )
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg fikk mensen etter rundt to måneder etter fødsel (på tross av fullamming). Venninnen min fikk rundt ett år etter hver av sine fødsler selv om hun hadde sluttet å fullamme for leeenge siden. Mao : fullstendig individuelt... (urettferdig spør du meg:-))
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg har også fått mensen tilbake 2 eller 3 mnd etter fødslene mine (har tre barn), på tross av fullamming. Min venninne får ikke mensen tilbake før hun slutter å amme så veldig individuelt, ja....
Bimme Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk mensen etter 9 mnd, ammet i 12 mnd, (fullammet i 6).
Bohema77 Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Svært individuellt, men teoretisk talt -dersom du ønsker å få mensen må du la det gå 6 timer mellom ammingene- da får du eggløsning. Det er jo en risk å ta, da så mange timer mellom reduserer melkeproduksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå