0406 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Fd:291180 Vil jeg ende opp med mange barn tilsammen? Kossen kjønn? Hvor mye kan man tro på sånn ringtest? Ifølge den skal jeg få 4 barn og det tviler jeg litt på. 1 gutt og 3 jenter. Har 1 gutt og 1 jente og tror nok kanskje jeg kan få lyst på 1 til om noen år men ikke min kjære, han synes 2 er nok. Jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått 2 friske barn så får jeg ikke flere så er jeg kjempe fornøyd med det jeg har fått Akkurat no synes jeg det holder i massevis men tanken om noen år å få en til er nok der.
0406 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2008 dytter den opp om håp at noen gidder å ta seg tid.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 hehe! før jeg leste innlegget ditt fikk jeg opp 4 barn,holder meg til det jeg! får opp en gutt og en jente til...da ender du opp med 2 jenter og 2 gutter da som jeg ser det:) ang det å bruke ring kan sammenlignes med en pendel egentlig! jeg tror på det da for det stemmer ganske bra når jeg bruker min, men bruker mer pendel da egentlig av praktiske grunner.man må vel bare se da ..kan jo spørre om andre ting man vet man får svar på snart å se om det stemmer:) lykke til da:)
0406 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Takk:) Ser du når jeg blir gravid da? Hvor lenge vil jeg vente og hvis jeg får to til får jeg da de også ganske tett?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 hei igjen:o) kan virke som sistemann kommer om noen år, atpåklatt:) syns nesten det virker som graviditeten kommer som en overraskelse, men kjenner at dere får veldig lyst på en til når sistemann er på veg,men at dette er noen år til får å si det sånn:) Nestemann får jeg opp blir født i 2010:)
0406 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 oki hehe litt artig at du si 2010 for har hadt på følelsen av at i 2010 vil æ få en til men nr 4 tviler æ på men man vet jo aldri da hva som kan skje. Blir spennende å se:)
0406 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 En liten ting til hvis du har tid. Blir disse barna med samme mann? Klarer ikke å se for meg livet uten han. Vil det bli bryllup snart på oss? Blir nr 3 planlagt? Han er ikke så ivrig på å ha flere men han kan jo kanskje ombestemme seg han også.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå