Gå til innhold

Skal vi ha sex?

Anbefalte innlegg

ja jeg vil ha sex, men mannen min klarer ikke!

Han for panikk sier han, han klarer ikke tanken på at vår lille er inni meg. Han er redd for å skade han/hun, det hjelper ikke uansett hva jeg sier til han og viser han i bøker og på internett at det er ikke skadelig.

Hva skal jeg gjøre? Vil dette vare lenge? Er det flere her som har det samme "problemet" ?

Og noen ganger (dem få gangene vi faktisk har sex) virker det som han egentlig ikke vil, men gjør det fordi han føler han må?!

Toppen av det hele så i det siste har jeg hovnet kraftig opp i underlivet rett etter sex og det svir og gjør vondt å tisse.

Hva skjer med meg?!

Blir jeg straffet?

Noen som har noen gode tips og råd, jeg er utrolig kåt og frustret!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137296771-skal-vi-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen din kan ta det helt med ro, er "stengt" inn til babyen, så han treffer iallefall ikke den på noen måte :-) Er ikke farlig med sex når man er gravid, kan til og med være positivt, for det holder mor glad ;-)

Hovent underliv vet jeg ikke noe om, men at det svir og er vondt når du tisser kan jo være at du har en urinveisinfeksjon? Ta med en tisseprøve til legen/jordmor...

Og det går jo ann å være kreative når dere har sex dersom mannen vil selve penetreringen....Mange ting man kan gjøre for det! ;-P

Når det har gått lang nok tid vil vel mannen din ha sex? (Etter fødselene får han en pause, for da er det ikke akkurat godt med sex!) Hva med å ha sex på litt andre måter?

Jeg og mannen min fikk soppinfeksjon nå når jeg ble gravid, det klødde skikkelig!! Jeg har også hatt noen små blødninger etter sex, men det er ikke noe å bekymre seg over. Lykke til!

det er en normal redsel mannen din har, men det er ikke noe aa vaere redd for egentlig. Tror nok til slutt at han ikke klarer aa holde seg lengre!!

Det er normalt aa fole seg hoven i underlivet naar man er gravid, men det pleier aa bli bedre etter hvert. Cervics er mer sensitiv naar man er gravid.. bruk mer tid paa "foreplay", og ta det med litt med ro naar dere har sex... Jeg har det samme problemet du har, i forste termin begynte jeg aa blo naar jeg hadde sex..

(beklager jeg mangler bokstaver, bor i USA)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...