Gå til innhold

Blir så LEI LEI LEEEEI....!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så LEI LEI LEEEEI.... Blir så sint / frustrert / oppgidd når jeg tenker på BF.. Her sliter jeg rævva av meg, nå når jeg går gravid, har masse tanker følelser, utsetter kroppen min som strekkmerker, heng mage / pupper, er kvalm, null energi, begynnende bekkenløsning, hårveks over alt på kroppen, kløe på puppene, uren/kviste hud bla bla blaaa... Så sitter BF og lever livet som normalt og sitter og forventer at når babyen blir født så SKAL HAN HA omsorgen å hele pakken selv! Her skal jeg fortsatt gå å slite i noen uker til, og har allerde slitt rævva av meg i flere uker, så skal han bare sitte å KREVE OG KREVE..!!?

Jeg blir mildt sakt forbannet!!!!

(men-ok, det er også veldi kos å gå gravid også da, ikke missforstå meg helt!)

Fortsetter under...

huff og huff. er så enig med deg her!

men det verste er at her sitter jeg med hans barn i magen, som vi laget sammen da vi var glad i hverandre, også driver han å flyr rundt med andre damer og lar meg sitte alene og gravid.

og når jeg spørr han om noe får jeg bare til svar: det ordner seg, det går seg vel til...

blir så forbanna!

men jeg må si at det er utrolig koslig å gå gravid, og gleder meg masse til min lille prins kommer!

Det verste som JEG tenker er at han fikk en kjempe orgasme, sprutet sæd i meg - BÆNG der ble jeg gravid.. Alene fra dag 1.. Og HAN skal bare gå å NYTE alt, både med orgasmen og den tiden babyen kommer!! Så er det VI kvinner som må "slite" med å gå gravid.. Det er masse fukus på LIKESTILLING, og at det skal likestilles (med omsorg) men hvem faen er det som går her å SLITER!!!!!!? Jævla drittsekk til BF som bare kan går og koser seg, ut å fester ++ og bare venter til at JEG skal føde HANNES barn!! (Bare av en jævla orgasme)

ÅÅÅH!!!!!!

Har vert aleine gravid frå 1.mnd av. Og eg kosa meg gjennom heile svangerskapet. Det var fordi eg visste av BF ikkje kom til å stille opp i det heile tatt. Men, det er ei heilt anna historie.

Så lenge mor er skikka til å vere forelder, så skal det mykje til for at far for full omsorg. Og da må han og vise seg frå si beste side,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...