Gå til innhold

Hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal ha innsett i morgen dersom eggene tåler opptining. Skal eg ta progynova om morgenen ved innsett? tror eg har fått beskjed om at eg ikkje skal ta progestan i morgen før etter innsettingen, men er usikker på om dette også gjelder progynova?? noen som vet? håper virkelig på raskt svar.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Progynova tar du som vanlig.

Progestanen først etter innsettingen,når gullegget er på plass. :o)

Skrevet

Det med Progynovaen vet jeg, og er jeg enig med "Vilsågjerne" i, men det med Progestan/Crinone ble jeg plutselig usikker på, gitt, så kaster meg med på tråden din. Hva om egget ikke settes inn før "langt på dag". Skal man fortsatt "hoppe over" morgendosen/sette den etter innsetting?? Tenker på oss som tar den to ganger om dagen....

Skrevet

Du skal ikke ta Progestan før etter innsetting i morgen, Progynova tar du som vanlig. jeg har vært igjennom dette selv.

Skrevet

da stoler eg på dere...tuuusen takk for hjelpen! tvi tvi :-)

Skrevet

Grunnen til at du ikke skal ta progestanen før innsetting er at de vil slippe å vaske det bort for å komme til ved innsetting...På den måten vil du jo også få mest mulig nytte av den,da kroppen får ta til seg det den trenger,uten at noe av virkestoffet blir fjernet...

:o)

Lykke til !

Skrevet

da fekk eg jammen satt inn 2 flotte egg i dag.... 2 av 3 overlevde opptining... så nå er eg ruger...deiligt.... ;-)

Skrevet

Grattis ! Så bra !

Skrevet

Har akkuratt vært igjennom fryseforsøk og hadde innsetting i 14.00 tiden. Gikk på progestankapsler 2 tabletter 3 ganger daglig. Fikk beskjed om å ta Progynova på morgenen og 2 progestankapsler, men vente med å ta progestankapslene midt på dagen til etter egginnsetting. Dette var forresten på Riksen.

Lykke til:)

Skrevet

Oooops, leste visst ikke hele tråden. Var jo alt for sen med å svare, hehe.

Lykke til som ruger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...