christinajentå "høygravid" Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Eg skal ha innsett i morgen dersom eggene tåler opptining. Skal eg ta progynova om morgenen ved innsett? tror eg har fått beskjed om at eg ikkje skal ta progestan i morgen før etter innsettingen, men er usikker på om dette også gjelder progynova?? noen som vet? håper virkelig på raskt svar.......
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Progynova tar du som vanlig. Progestanen først etter innsettingen,når gullegget er på plass. )
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Det med Progynovaen vet jeg, og er jeg enig med "Vilsågjerne" i, men det med Progestan/Crinone ble jeg plutselig usikker på, gitt, så kaster meg med på tråden din. Hva om egget ikke settes inn før "langt på dag". Skal man fortsatt "hoppe over" morgendosen/sette den etter innsetting?? Tenker på oss som tar den to ganger om dagen....
Lauren Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Du skal ikke ta Progestan før etter innsetting i morgen, Progynova tar du som vanlig. jeg har vært igjennom dette selv.
christinajentå "høygravid" Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 da stoler eg på dere...tuuusen takk for hjelpen! tvi tvi :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Grunnen til at du ikke skal ta progestanen før innsetting er at de vil slippe å vaske det bort for å komme til ved innsetting...På den måten vil du jo også få mest mulig nytte av den,da kroppen får ta til seg det den trenger,uten at noe av virkestoffet blir fjernet... ) Lykke til !
christinajentå "høygravid" Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 da fekk eg jammen satt inn 2 flotte egg i dag.... 2 av 3 overlevde opptining... så nå er eg ruger...deiligt.... ;-)
Mari 75 Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Har akkuratt vært igjennom fryseforsøk og hadde innsetting i 14.00 tiden. Gikk på progestankapsler 2 tabletter 3 ganger daglig. Fikk beskjed om å ta Progynova på morgenen og 2 progestankapsler, men vente med å ta progestankapslene midt på dagen til etter egginnsetting. Dette var forresten på Riksen. Lykke til:)
Mari 75 Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Oooops, leste visst ikke hele tråden. Var jo alt for sen med å svare, hehe. Lykke til som ruger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå