Gå til innhold

heisann alle sammen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du :) Alle vi som går på BIM-treff har vært nye en gang og det kommer flere nye på hvert treff. Det e selvfølgelig litt skummelt første gangen, skjønne det, men du e ikke aleina! Det e bare hyggelige jente som treffes og alle e jo i samme situasjon. Det e veldig koselige kafètreff der vi snakke sammen om alt og ingenting. Det er ikke sånn at alle kjenner alle, som sagt det er flere som er nye.

Så kom kom! Imorgen er det treff på Gründer kl. 12 om du har mulighet! Bare å kaste seg ut i det. =) Skjønne veldig godt koss du føle det. Ellers e det kveldstreff onsdag kl. 18 om du ikke kan imårra!

tenkte jeg skulle komme på kveldstreff på onsdag, som ny og sjenert :P :P Middag etter jobb passer vel greit, er d peppes ved Prostneset d er snakk om? Og, de som er på Gründer i dag, er d sånn at de ikke går på kveldstreff når de har vært på dagtreff? Flest folk på dagtreff? Jeg kommer ialllefall som ny på onsdag, sikkert helt i ekstase for å snakke bebis, for skal på UL på morgenen på onsdag :) :) :) Mange som skal ha til sommeren som går på treff?

Annonse

hei:-)

No e treffet på peppes fløtta til Flyt, men d e fortsatt kl 18. Så d e bare å komme:-) Æ va på grunder i dag, men har tenkt å gå på kveldstreff oxo. Det e no litt forskjellig om folk går på dagen eller kvelden, alt etter ka som passe.

Velkommen på treff :) Så koselig at det kommer nye! Ja, jeg skal spise middag på Flyt hvertfall! Kjempegode burgere der! Også har de anna mat også.

Æ går både på dagtreff og kveldstreffan :) Dæm som jobbe eller studere går vel bare på kveldstreffan om dæm ikke har mulighet på dagen som vi som e sykmeldt. Tror det e ca. like mange på dagen som på kvelden, men det variere litt.

Artig at du skal på ultralyd på onsdag da, passe bra med treff på kvelden da! Vil du vite ka dere skal ha?

Annonse

Så bra, ser ut til at det blir en god gjeng på kveldstreff!

Jeg var på UL i dag mårrest! Utrolig! :D Tone, vi ville vite det ja, og det var en liten gutt i magen, så nå er jeg i ekstase og veldig klar for å snakke beibi i kveld! :D

Prøver å få med meg min høygravide søster som også venter en gutt, så kanskje vi kommer to nye sammen med de andre nye!

Flyt ja, er ikke helt i ekstase for maten der gitt, så da tror jeg jeg kommer mett og god på treffet, får kjøpe meg en kaffe som dessert der! Vi har nok vært uheldige når vi har handla hamburgere og salat der, men verken venninna mi eller gubben likte hamburgerne (to forskjellige ganger) og de er jo stort sett de samme som lager de :(

-Men er jo en kul plass, spesielt siden jeg ivrig forsøker å bli friluftsmenneske! Så thumbs up for det!

Det blir gøy å møte dere gravide tromsøfolk!

Snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...