Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hva skal lillesøster eller lillebror hete??? Det må passe sammen. Litt stødig, ikke altfor vanlig , samtidig bør det ikke være så uvanlig at folk ryn ker på nesa;) Håper på MASSE forslag!!
prebs Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Johannes er nydelig. Forslag til bror/søster: Benjamin Anders Jørgen Marius Simen Mads Peter Petter Einar Sigurd Caroline Nicoline Benedicte Elisabeth Kristine Ellinor Ellisiv Agnes Oline Thale er noen jeg kom på:-)
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Johannes og Bendik - passer så bra sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Takk! Var noen fine her:) Har foreslått noen av dem, men samboeren er så kresen... Bla. Nikoline, Mads, Agnes, Anders, Simen, Peter/ Peder, Ellinor... Noen av de andre jeg liker ( som mine venner har tatt) er Petter, Kristine, Oline. Ellisiv heter faktisk vennina mi:) Ikke mange som heter det!!! Kjempe glad for forslag som jeg får:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 JAAA!! Jeg vet!!! Pappa'n er ikke enig i at Bendik er fint!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Det er noe flott og litterært over Johannes, syns jeg Mine forslag er: Johannes og Edvard Johannes og Hedvig Hva syns du?
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Så synd :-( Men hva med: Johannes og August Johannes og Haakon Johannes og Joachim Johannes og Martinius Johannes og Alvilde Johannes og Benedicte Johannes og Elisabeth
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Edvard er en mulighet ja:) August har jeg ikke tenkt på så jeg må smake litt.... En del av de andre er opptatt Men er helt enig i at Haakon er fint... Kjempe artig å høre hva dere synes:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Hva med Johannes og Amelia? eller Johannes og LIv?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Johannes og Ludvik Johannes og Alma vakre navn
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Johannes er et flott og "stødig" navn! Vi vurderer det navnet selv hvis det blir en gutt, som oppkalling :-) Her er mine forslag til navn hvis det blir lillebror, som jeg synes passer godt: Johannes og Edvard Johannes og Henrik Johannes og Aksel Johannes og Benjamin Johannes og Einar Johannes og Heljar Johannes og Olav Johannes og Peder Johannes og Jørgen Hvis det blir lillesøster: Johannes og Jenny Johannes og Amalie Johannes og Sofie Johannes og Sigrid Johannes og Alvilde Johannes og Alma Johannes og Solveig Johannes og Lovise Johannes og Eva Noen som du likte? Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå