Gå til innhold

Noen som er adjunkt med tillegg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får dere i lønn om dere tar enkelte vikartimer? Altså hva er timebetalingen?

Skrevet

Ifølge mannen min sin lønnslipp er det ca 381,50 pr time.

Skrevet

jeg arbeider i ungd.sk og her er timebetalingen for vikartimer avhenger av flere faktorer som:

-ansinnitet

-din egen stillingsprosent (en med 100% stilling får overtid, mens en med 80% får ikke).

-hvilket fag du er vikar i. feks. norsk betales bedre enn mat og helse.

Skrevet

Hva kreves for å få tittelen adjunkt med tillegg?

Skrevet

5 års utdanning eller mer, men ikke mastergrad. Har du master/hovedfag blir en lektor (evt lektor med tillegg om en har fag utover lektorgraden).

Ok, om det er for 100% stilling og 0 års ansinitet? Fag vet jeg ikke, kommer jo an på hva jeg evtfår litt ekstra vikartimer i, men engelsk, gym, samfunnsfag, krl ol?

Skrevet

Han jobber forresten i barneskolen i 100 % stilling og har 11 års annsiennitet.

Skrevet

Det varierer. Kommer an på hvilket fag det er og hva slags erfaring du har.

Skrevet

Med bachelor (3 år) og PPU (1 år) blir jeg da adjunkt?

Kan jeg ta hvilket som helst 1årig fag og bli adjunkt med opprykk?

Skrevet

Du må vel ta et undervisningsfag i hvertfall ;-)

Jeg var ferdig i 2001, og har can. mag + ppu så jeg er ikke inne i dette "nye"...

Skrevet

Da blir du adjunkt ja, og ja, med et hvilket som helst grunnfag ekstra blir du med tillegg. Men bare ett år. jeg kommer til å ha to ekstra år etterhvert, men kommer ikke til å få ekstra lønn av den grunn.

Skrevet

Er det stor forskjell i lønn for adjunkt og adjunkt med tillegg? Lurer da på årslønn. For min del er det undervisning i videregående skole som er aktuelt.

Takk for godt og raskt svar Alva:)

Skrevet

Nå har jeg vært ute i permisjon en stund, men vil si 300 +/ -

Skrevet

Jeg er lektor med tillegg. Og får i vgs i underkant av 400 kr per time. Men dette er matte, da, med lavere leseplikt enn mange andre fag. Og jeg har ikke 100% fra før.

Har du 100% og tar timer i tillegg, skal du ha 100% overtid tror jeg.

Skrevet

Ok, takker for svar :-)

Prøver å sette opp litt budsjett her og kunne tenke meg å dra inn litt ekstra i kassen (dersom de har en slik øsning på skolen da at det går an) dersom det er noen vikartimer jeg kan ta innimellom.

Skrevet

Hm, ok, da blir det gjerne ikkeså verst da? Kommer jo helt an på hvilken stilling jeg får, om jeg får noen i det hele tatt. Har søkt og venter på å høre noe, men det er nok enda litt tid til, men i det minste 2 skoler har vist svært stor interesse så krysser fingrene :-)

Skrevet

Uff og uff, det var dårlig lønn:(

Var jo klar over det også da men uansett aldri moro å måtte gå ned i lønn. Kanskje det er mulighet til å forhandle litt?

Problemet er at det nok er mange søkere på den type stilling jeg søker. Er vel også litt tillegg for å være kontaktlærer.

Jeg skjønner at det må være et undervisningsfag eller feks spes ped.

Skrevet

Hos oss får ikke vi med 100% stilling ta noe særlig med vikartimer. Det går til de med lav prosentpost...

Skrevet

Samboeren min er adjunkt og tjener 330' i grunnlønn, fire års ansinitet. Han tar fag nå samtidig med jobb for å få adjunk med opprykk, vet ikke helt hvor mye ekstra det gir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...