Gå til innhold

Flere som har gitt opp intimbarbering?

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke til lengre, magen er i veien. Så nå er det slutt. Driter egentlig i hvordan jeg ser ut der nede, tror ikke jordmora fokuserer på det lixom. Heller ikke den vordende far, hi hi.... Har får forresten ikke noe for tida likevel så.... :o)

Fortsetter under...

Annonse

samboeren min har gjort det opptil flere ganger, også en del før svangerskapet, er faktisk en deilig opplevelse å dele synes vi, og han får det bedre enn jeg klarer det! Nå har jeg gitt opp pga magen, så han må trå til innimellom så jeg ikke gror helt igjen, begynner å klø så lett, er ikke pga utseende.. Men blir jo bra også!

Jeg barberer sjøl enda jeg da. Vet at kæll'n trår til vis jeg trenger det, men jeg har alltid gjort det sjøl, så da blir det til at jeg gjør det. Blir tatt på feelinga nå da, for det er pokker'n ikke lett å se der nede!! :-)

Jeg ser ingenting.. Vanskelig, men tenkte at det skal gjøres i neste dusj uansett, føler meg ikke veldig sexy om dagen, har grodd litt siste tiden. Får være forsiktig og kjenne meg frem... må vel gå det.. Tenkte på å bruke speil, men det kommer til å dogge så spørs om jeg ser så mye da..!

Hei. Jeg får sambo til å gjøre det. Han er kanskje nøyere med det han enn jeg er:-) Føler meg renere når det blir gjordt. Kanskje lettere for jordmor å se når hun skal til med nål og tråd også, for det blir det jo som regel :-) Det er jo liksom ikke det første du gjør etter en fødsel, at du tar høvelen og barberer når du har sår der nede.

Ho ho.. i dag har jeg fått det til, 31. dager til termin.. Lå lenge i badekaret, tok ansiktsmaske, hårkur og fotstell, og tok meg god tid med høvelen, masse vann og barberskum, Ser ikke åssen det ser ut, men tror det er ganske bra..! :)) *Gleder meg til i kveld*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...