Tredjemann på vei :D Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Høres teit ut, men skal fremføre en del sanger i gruppe på skolen i mårra, og finner ikke teksten til denne! Må lære den utenat... Går førskolelærerutdanning...
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Kanskje jeg kan hjelpe? Den versjonen jeg kan går slik; Giraffen Laffen gir alltid blaffen om han har fløte nok i kaffen. Giraffen Laffen sa sist jeg traffe`en "karaffel vaff!" Tjo og hopp på deg, gamle venn! Tiddeli - tuddeli smått om senn Rumba samba og så en vals - hør når jeg synger for full hals! Giraffen Laffen gir alltid blaffen om han har fløte nok i kaffen. Giraffen Laffen sa sist jeg traff`en "karaffel vaff!" Kan jeg spørre om hvor du studerer? Det skulle ikke være i Sogndal vel? Jeg studerte der og hadde en fantastisk musikklærer som heter Kirsti Ese, og det var hun som introduserte denne sangen for oss. Hun hadde mange stilige barnesanger som hun hadde "henta" fra Danmark:-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Tuuusen takk, håper det var riktig versjon! Studerer i Trondheim:-)
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Bare hyggelig å kunne hjelpe! Lykke til i morgen, og skulle dette være en annen versjon så bare syng i vei med det nebbet du har, så overbevisende du bare kan hi hi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå