Gå til innhold

Anbefalte innlegg

så skal jeg begynne på ketolysekuren!

Må innom butikken og handle litt først... :)

Har ALTFOR mange kg å bære på nå, og har det overhodet ikke bare med meg selv.

Stenger meg inne fra venner og familie. ungår å gå ut mer enn jeg må. HATER det når jeg må handle klær ol.... og nå er det ikke lenge igjen til sommeren....

Jeg kan ikke svikte meg selv denne gangen, jeg må klare å gjennomføre dette her. Skal ihvertfall ned til under 100 kg... og da har jeg fortsatt mer enn nok igjen... har gått opp nesten 40 kg de siste 6 årene... det kan ikke fortsette....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137295110-en-av-de-n%C3%A6rmeste-dagene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg veldig lykke til! Måtte du klare det :) Håper du har satt deg skikkelig inn i kuren, slik at den virker som den skal. Det er ikke bare bare å kutte ned så radikalt på karbohydrater, og husk når du skal avslutte - så må du starte forsiktig med karbohydrater, ellers vil vekta fyke i været igjen...

www.lavkarbo.no er et topp forum når man skal følge disse prinsippene. Har selv gått ned 12 kilo med lavkarbo, men tilslutt var jeg helt tappet for krefter, og drittlei feit mat. Vekta stoppet helt opp, og sto stille i 2 mnd, til tross for at jeg kuttet mer å mer karbo, og tilslutt nesten levde kun på egg, bacon og rent kjøtt. Prøvde med litt grønnsaker, og kuttet ut light brus som det sies at man kan drikke.. men nei, vekta sto bom stille.

Hos noen virker kuren slik at man får masse energi, og da er det jo lettere å gjennomføre også. Fordi det vil jo være et must å få i gang litt fysisk aktivitet når man skal gå ned i vekt.

Ønsker deg i alle fall lykke til! :)

Har du tittet inne på www.slankenett.no - der kan du følge andre slankere i deres metoder, og finne tips til vektnedgang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...