<3 lykkeliten <3 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Nei Gabriel er et fint navn det. jeg kjenner en kjempenydelig gutt med navnet Gabriel. Ikke noe homo over det!!
<3 lykkeliten <3 Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Gabriel er faktisk navnet på engelen som fortalte jomfru Maria at hun ventet barn. Så Gabriel er faktisk et englenavn.
megc Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Nei nei nei... Gabriel er vel søtt!! Ser for meg en liten gutt med brune øyne og gyllent hår:)
Ayla78 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 Tja, av seks stykker så var det ingen som tenkte på grusomme Gabriel i Kaptein Sabeltann.. Det er ikke verst.. Synes navnet er NYDELIG selv og ser og for meg at han har brune øyne. Vi står mellom Gabriel eller Isak. I mitt hodet er Gabriel mørk og Isak lys, så det blir spennende å se hva som kommer ut. (jeg er mørk faren er lys c",) Takk for svar..
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Jeg forbinder det med sørlandsforfatteren Gabriel Scott. Gabriel er et nydelig navn, som jeg kunne valgt selv hadde ikke et vennepar av oss allerede tatt navnet. Deres Gabriel er vel 4 år nå, og en skjønn gutt med blondt hår og brune øyne :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Du skriver at i ditt hode er Gabriel mørk og Isak lys - vær obs på at barn ofte forandrer farger etterhvert. Min datter ble født med masse hår på hodet, og det var nesten svart. Hun var veldig mørk. Nå, halvannet år senere, er hun blond.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Synes det er et nydlig navn, tenkt på navnet selv om jeg får en gutt :-) Synes det vil passe en mørk liten krabat med store brune øyne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå