Gå til innhold

Trenger jeg tvillingvogn?

kattungen 

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 mnd mellom mine og brukte søskenvogna veldig mye. Men storebror sov dupp på dagtid enda, så den var grei å ha når vi var bort og begge sov. Dessuten gikk vi mange turer, storebror hadde blitt trøtt av å gå eller stå på ståbrett så lenge, så han satt i vogn. Sovnet ofte på disse turene også da:) Veldig glad for at vi kjøpte søskenvogn

Annonse

Dette kommer nok helt ann på nr. 1. Jeg kjøpte tvillingvogn, da jeg ble anbefalt dette. Det er 18 måneder mellom mine. Den vognen ble brukt ca. 5 ganger! Så den har jeg nå solgt. Kjøpte teutonia ståbrett(med lufthjul!) til datteren min. Dette er det så stas å stå på. Hun er jo også i barnehagen om dagene, og hvis vi trenger vogn til henne om helgene har vi en reisetrille som vi bruker på bytur. Vi har også en vogn i barnehagen som hun sover i, så den tar vi hjem når vi har lengre ferier, da hun sover en lur på ettermiddagen enda. Hun er nå 2 år og 2 måneder. Min datter er svært aktiv, og vil gå selv! Håper dette hjalp deg litt på vei ;)

to år mellom de to første. Brukte tvillingvogn masse. Hadde ikke 2 åringen i barnehage, han var hjemme. Blir to år mellom nr tre og fire også, så skal kjøpe tvilllingvogn nå og. Kommer til å gå mye tur, og 2 åringen går ikke i barnehage. Isåfall hadde jeg nok ikke kjøpt tv.vogn. Rudo i lillestrøm har Tv.vogn til kun 1500. Ble anbefalt den av ei m tvillinger, hun var veldig fornøyd. Det er en joggevogn m lufthjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...