Gå til innhold

Mammaklær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du!

Tror de har noen på Den kule mage på Grünerløkka og på Glassmagasinet. Jeg er ikke helt komfortabel med gravideklær, føler meg likssom ikke så stor, så jeg kjøper fremdeles vanlige jeans, men en størrelse større. Siden moten er høy på livet akkurat nå, er bukser med lavt liv gjerne på 50 eller 70 % i de dyre butikkene :-) Da er det plass til mage over, og så kjøper jeg bare lange singleter jeg kan ha nedi buksen under skjorter og topper.

Annonse

Ja - jeg har også funnet olabukser på H&M med "normale" ben! :) Og så var det enten sånn HØY strikk, eller bare en liten strikk istedenfor knapp og glidelås - helt ypperlig!:) 349kr! Kjøpte den på H&M i Hamar jeg, men har også sett den i Oslo.

Denne her har jeg kjøpt fra HM på nett og den er ganske fin:

http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_KLA

(klikk på lenken og gå til slide no 4)

Jeg passer stortsett til litt bootcut bukser, og denne er litt smalere men ikke så veldig.Veldig fin og grei i livet også.

Hei, og takk for gode tips! Jeg får tusle meg en tur på "Den kule mage" i oslo:) Har vært og sett på nett, men det er sååå vanskelig å kjøpe uten å ha prøvd buksa først...

Kjøpte meg magebelte på H&M her forleden dag (2pack-hvit og sort). Et lite tips til deg Berta_78! Brukte en av mine "gamle" olabukser, og siden jeg må gå meg smekken åpen tok jeg bare magebeltet og tredte det over hoftene slik at den åpne smekken blir skjult:)

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...