Alvepia *happy mum* Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvor langt på vei var dere når dere begynte å handle inn litt...? Når sambo kommer hjem fra havet vil han begynne å pusse opp barnerommet / ( vel vi begge vil, e jo en del jobbing da ) , åsså har vi løst å handle litt inn til senga... vi skal bestille seng inne på babydreams, men handle resten uten om... når han kommer hjem begynner jeg på uke 10, men har sagt at vi skal vente til jeg har begynt på uke 12, ( hvis klarer ) Syns dere dette er teit???????
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Selv begynte vi ikke å handle før etter at vi hadde vært på ordinær UL, men hadde veldig lyst til å begynne før. Dette blir litt opp til hva dere føler for selv egentlig.
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Er helt enig i at man må starte med barnerommet før man blir for tung og sliten. Jeg sto høygravid og malte vegger og la laminatgulv, og det er ikke å anbefale;-) Etter uke 12 er det jo litt "Sikrere" kanskje;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå