Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg vil at dagene skal gå til jeg kan teste! Nå! IKM torsdag

Skrevet

det er jammen slitsomt å vente også ja.. jeg er sååå utålmodig jeg og. bestemte meg for å prøve tenke minst mulig på det den her gangen, men det går jo IKKE, hihi! venter ikke mensen før midten av april jeg da, men vil dra NÅ!! og jeg vil bli gravid NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

PHUUUUUUUUUUUUUUUUU!!

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig .... Vil også ha mensen NÅ. Hadde en SA for 4 uker siden og vil ha mensen så jeg kan komme meg på Stork igjen. Har trodd den skulle komme siste 4 dagene, men den driver virkelig og erter!! Men tror virkelig den kommer innen i morgen tidlig!! (det sa jeg i går også;)

Skrevet

Melder meg inn i klubben :) Mensen er en uke på overtid, og kjenner heller ingenting til den..Var regelmessig før alt dette begynte...Vanvittig irriterende, men ganske tragikomisk egentlig ..ha-ha

Skrevet

Vel jeg skal ikke ha mensen før om en uke men det er bare så kjedelig å vente. Er veldig ensporet for tiden. Tenker kun på sprøyter, Danmark og baby. Hjelper ikke akkurat på at datteren til kusinen min har hatt et "arbeidsuhell" som de kaller og blitt gravid 19 år gammel.

Skrevet

Vil og ha mensen nå;-)...min kommer om to små uker...

Skrevet

Min er her nå :) pussig greie og skulle bli så happy for å få mensen;) Så da er det bare å telle dager og se frem til en ny tur til Stork når eggløsningen kommer neste gang. Regner med det blir tur den 14. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...