Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster venter barn i mai. Vi står hverandre veldig nære og jeg har lyst til å støtte henne. Når det gjelder navnet hun har bestemt seg for er jeg veldig usikker på hva jeg bør si til henne. Har lyst til å skryte av valget å sidet er fint, men jeg er redd for at hun vil angre på navnet senere. Navnet er Ea Eleah. Hva bør jeg gjør. Skal jeg være erlig med hva jeg synes eller skal jeg bare være en støttende søster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du kan fortelle henne på en fin måte at det ikke er et navn du ville valgt og at hun burde tenke seg litt mer om. Eleah er jo forsåvidt et greit navn, men det ble litt rart med Ea Eleah.

Skrevet

Tja... Både Ea og Eleah er jo pent hver for seg, men du kan jo spørre henne om hun ikke syes det er litt rart å ha to såpass like navn sammen, EA elEAh om du skjønner..? Ellers synes jeg at ærlighet varer lengst, og at du trygt kan si at du synes navnet var rart eller uvant, men du trenger jo ikke akkurat si at det var det styggeste du noen gang har hørt... Trå litt varsomt - hun er sikkert veldig stolt av navnevalget sitt.

Skrevet

Jeg syns du burde si det du mener: At det ikke var noe særlig fint. Blir litt rart med to så like navn, og ihvertfall når de rimer....Nei, si det som det er. Går an å si det på en litt fin måte, trenger jo ikke brøle at gud, så fælt, er du helt idiot :s

Hver for seg er ikke navnene så aller verst, men sammen blir det litt dumt.

Skrevet

Er dette seriøst? I så fall kan hun ikke velge Ea Eleah, blir jo helt teit! Stakkars, stakkars unge.. Ea og Eleah er for så vidt greie navn, men IKKE sammen!

Skrevet

Støttende søstre er ærlige mot hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...