lenej :o) Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 4mm kutt på langs i venstre pekefinger. trengte ikke sy, ingenting skal være kuttet av. men har ingen følelse i hele fingern. overhodet! kjenner når eg trykke på den, at det er press på den, men ingen følelse. skal ikke det gå over da?
*ale* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg fikk et dypt kutt i lillefingeren for noe år siden. Skulle vel strengt tatt vært sydd men orka ikke dra på legevakta.. Har enda ikke normal følelse der....
mamman til to gutter Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg kuttet meg dypt i fingeren for ca15år siden, gjorde ingenting med det og jeg har fortsatt ikke normalt følelse der, så vil nok aldri få det tilbake heller. Jeg kjenner at jeg tar der, men kjenner ikke at det gjør vondt uansett hva som skjer med fingeren.
lenej :o) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 farsken, dem sa jo at ømheta å prikkinga ville avta etter hvert.. nekte å gå sånn her, uten følelse i fingern.. arg!!
Sånn kan det gå Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Fikk et kutt i den ene pekefingertuppen for litt over 20 år siden og har fortsatt ikke helt normal følelse der...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Fikk et ca 1.5 cm langt kutt på pekefingeren akkurat ved knekken når jeg var 16 år.. Det gikk helt inn til benet.. ( det jeg skjærte meg på satt fast i benet ).. Skulle egentlig sydd men nektet.. Har fortsatt ikke helt normal følelse i den fingeren..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 vet ikke jeg, hvis du allerede har vert hos legen og de mener de ikke kan gjøre noe med det.. mnen hvis de sa det skulle gå over, bør du jo ta kontakt igjen og spørre de hva de sier om det. jeg sydde 4 sting i pekefingeren for et par år siden, det skjedde på høsten, og det verste var smertene i arret da de ble vinter og kaldt, det gjorde mye vondere enn det gjorde å faktisk kutte seg. men husker jeg var på en kontroll mtp nerveskader pga fikk ikke til å bøye fingeren, den ble liksom halvstiv (øhhøh) men det var som senene og musklene hadde grodd sammen og biltt for korte, fysioterapauten måtte bøye fingeren med makt (jæææævli vondt) gjentatte ganger over en periode på noen uker for å tøye senene. nå fikk jeg tytekick igjen, men budskapet er vel kanskje at det er jo bare å ta kontakt med legen din og høre hva han sier
Mikkemafian Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Jeg kuttet meg i fingeren inn til beinet,akkurat i knekken på pekefingeren, sydde 8 sting, 6 mnd senere var den helt fin igjen. Så vidt du kan se arret, ingen bevegelsesinnskrenkning og full følelse..
Blue Lady Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Kutta ca 4 mm inn og i tillegg klarte jeg å kutte innover på langs.. måtte sy 3 sting. Dette er nesten 4 år siden, har ennå ikke følelse over der såret var og i en radius på 5 mm rundt. Irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå