Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga Smart Duo Combi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte den kjempegodt så lenge jeg brukte bag-delen. Fin, praktisk og romslig bag. God å trille. Lun.

Men sportsvogndelen likte jeg ikke. Gutten min satt ikke godt. Litt trang pga metallramme rundt ryggen, og et eller annet var feil med frontbøylen for den var alltid i veien:)

Først av alt, den helt perfekte vogna finner du antakelig ikke.

Har denne vogna til jenta vår som blei født i september i fjor, og har vært veldig fornøyd med bagdelen. Vært ute og trillet i all slags vær i høst og vinter, og ikke hatt noe problem med liten plass selv med tykk dunpose og mye klær. Vogna er også god å trille og har bra med plass til handleposer i varekurven under.

Vogna er i likhelt med lignede vogner, stor og tung, så har du liten bil eller avhengig av å bære bagen mye, så bør du kanskje vurdere mindre vogner.

Sportsvogna har jeg akkurat tatt i bruk ettersom jenta begynner å bli så nyskjerrig på hva som skjer utenfor vogna at hun ikke orker å ligge i bagen annet enn når hun sover. Synes den virker grei den også, men blir jo ganske tungt etterhvert når jenta blir tyngere selv . Frontbøylen har jeg skrudd av foreløpig, regner med at jeg ikke trenger den på ei stund enda.

Ender nok opp med å kjøpe en mindre trille i tillegg til denne vogna, men er fornøyd med valget jeg altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...