Lene J Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 ...som jentenavn?? Robyn,Gjøran,Janne,Inge,Taran...alle disse navnene kan jenter hete... Lenni og Thelma? Passer det?? Hvilke navn kan passe til Thelma?? Thale?? Mille?Vårin? Elise? Aurora Linea? ...gjerne dobbeltnavn... Alle forslag taes i mot med takk!!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg synes faktisk Lenny er litt tøft, men det virker allikevel for meg som det er et guttenavn. Thelma er fint og jeg synes disse passer til Thelma: Laura Elisabeth Thale Kristine Tuva Emilie Milla Celine Ada Linnea Tyra Linnea Gro Vårvin Elise Marie Anna Elise
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Lenni synes jeg var utrolig stygt - rett og slett - sorry! Da er Leni et bedre alternativ, selv om jeg ikke liker det heller. Thelma og Mille var et mye flottere alternativ! Elise ville jeg ikke valgt da det blir for likt filmtittelen "Thelma & Louise".... Ellers, hva med: Thelma og Jenny Thelma og Ella Thelma og Lucy Thelma og Lilli Thelma og Maria Thelma og Edith
Lene J Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Mille og thelma...kallenavn aktig? Leni er ikke aktuelt. ....liker Miriam også,men litt hardt.. Lenni Elise? Lenni Aurora? Lenni Kristina? Vår Lenni? ...veit ikke helt med Lenni altså,men synes det er artigt.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg synes også Lenny er litt morsomt og søtt, men ville skrevet Lenny, Lenni virker som et guttenavn + at folk er "vant" med at Fanny, Jenny, Henny osv slutter på -y. Hva med Hennie, forresten? Lenny Emilie Lenny Sofie Lenny Alicia Lenny Elisia Lenny Celise Lenny Adelen Lenny Marie Lenny Oline Lenny Celine Lenny Eline Lenny Matilda Lenny Benedicte Lenny Beate Vårin Elise Vårin Linnea Linnea Elise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå