Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) har aldri vært her inne før,men tenkte jeg skulle ta sjansen å prøve å se om det faktisk funker. Kjenner til noen spådamer selv i traktene hvor jeg bor,men noe resultat har ikke vært fremtredende..

Det jeg lurer på er som følger:

- begynner på et studie nå til høsten,vil det være det rette for meg og vil det evt gi gode arbeidsmuligheter for meg i fremtiden?

- Har så lyst å forlove meg/gifte meg en gang,kommer det til å skje og er det med samboern min?

- Har også lyst på et til barn..Hvordan er utsiktene for dette og hvilket kjønn?

-og ett siste..Hva skjer på helsefronten?? (dette er VIKTIG for meg,er inne i en ganske avgjørende fase..)

Dette ble jo faktisk en del. Skjønner godt om dere ikke gidder å svare på alt sammen,men hadde vært trivelig om dere hadde orket å tatt dere tiden til å svare på noen av dem:) Tusen takk på forhånd!

Min fødselsdato er:

27.01.85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hans er:

16.08.80

Skrevet

vær så snill...noen??:)

Skrevet

er det ingen "spådamer" her? Synes d virker så stille og rolig... :)

Skrevet

Heisann!

På meg virker det som om at du er litt usikker på om du virkelig vil det du skal studere å du lurer på om du vil få mere lysta på det etterhvert å ser jeg at du vil få.

Ser at du trives i studeiene å er fornøyd med å ha valgt det du valgte.

Kan nok se ut til at du får deg en jobb ja når du er ferdig som du gjerne og ville ha:) Får egentlig bare positive tanker rundt framtida di når det gjelder dette med utdanning og jobb situasjonen din.

Når dte gjelder forlovelse ser jeg årstallet 2009,men om det vil skje da er jeg usikker på men får inn noe med at en avgjørelse blir tatt eller at dere bestemmer dere for at dere snart vil gifte dere.

Ang barn ser dte ut som dere har tenkt å vente 1-2 år?

Får opp ei jente på dere.

Får opp graviditet tidlig i 2010.

jeg spår aldri i helse/sykdommer osv osv... beklager!

Mvh

Skrevet

Nei,d er helt ok:) skjønner at du velger å styre unna slikt som helse og sånn.

Tusen takk for at du tok deg tid til meg!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...