Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er det bare 10 uker til termin, og jeg føler at alt bare blir mer og mer uvirkelig! Skjønner virkelig ikke at jeg skal bli mor om så kort tid. Akkurat som om det blir fjernere jo mer det nærmer seg. For et par måneder siden virket det mer reelt. Tror det kan være lettere å forestille seg nå som skal skje litt lenger frem i tid.

Akkurat nå er hverdagen den samme, og jeg klarer ikke helt å forestille meg det store som skal skje. Føler meg av og til som en jomfru som har blitt gravid... he..he :-)

Jeg vet det kommer til å bli det største jeg får oppleve, men klarer ikke skjønne hvordan det er og føles. Må spør meg selv noen ganger... er jeg virkelig gravid... men ser jo det godt i speilet da... tror jeg må henge frem noen babytøy og sette og senga snart jeg.... skal jeg få et lite barn som er MITT?!

Dette føles ganske rart. Noe som har hatt det på samme måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg misunner deg nesten, vår lille datter er 8 mnd nå,

tenker tilbake på den tiden som har gått siden stork besøket, graviditeten og frem til nå.

Fødselen og dagene på sykehuset, nesten de beste dagene i mitt liv, selv om hver dag med henne nå også er helt fantastiske. Det var så utrolig å ligge på sykehuset å tenke, herregud, hva i himmelens navn har vi egentlig gjort??????? Og det første smilet, og når barnet "snakker" til deg for første gang....

Nyt de siste ukene du har barnet i magen, etter den tid har du null kontroll over begivenhetenes gang lenger. ;)

Du har så utrolig mye vakkert å se frem til jenten min!

Jeg må få si lykke til selv om jeg ikke kjenner deg.

Snart er du mamma til ett lite menneske, tenk det!!

Vi damer er heldige.

Skrevet

Tusen takk!

Skal prøve å nyte de siste ukene. Er litt utålmodig av meg... :-) Men formen er heldigvis bra. Ikke mye igjen av "det gamle" livet mitt nå...

Skrevet

Ja, så fantastisk!

Lykke lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...