MKS mor til 2-tette Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Da har vi vært på ultralyd, og fikk se en flott og frisk gutt. Fikk mange gode bilder, og spesiellt kjekt var det å se når han svelget fostervann og sprellet. Terminen ble flyttet frem med 5 dager, så ny termin er nå 28.08.08. Da er det bare å ruge videre .
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Så kjekt da. Den lille i magen min har vært ganske rolig hver gang vi har tatt ul,så så mye sprelling har det ikke vært,selv om det er mye sprelling der inni til vanlig da. Kjekt å se at det er et friskt barn da. Så som du sier,det er bare å ruge videre og glede deg til slutten av augsust (vel,det kan jo hende at det blir september,enn vet aldri) Lykke til videre
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Så flott at alt så bra ut! Ingenting gleder ett varmt morshjerte mer enn det Vi har termin omtrent samtidig du og jeg da. Jeg har i begynnelsen av september. Lykke til videre i svangerskapet. Vi "snakkes" vel
blomstre Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Supert at alt så bra ut på ultralyd :-) Var det i morgen vi avtalte nytt treff?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå