Gå til innhold

innredning av babyrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!

noen forslag til hva man kan ha oppå en lang hvit kommmode foruten om en stellematte? ellers forslag til innredning???

har foreløpig bare seng, lang kommode og en stol stående

Fortsetter under...

Skrevet

Hei.

Det kan være greit med noen stråkorger e.lig til små ting som du vil ha i nærheten når du skal stelle. Har sett andre har hatt det og da ser det ikke så rotete ut rundt stellematta. Ellers kommer du nok også til å få ett par bamser på sykehuset som du kan stille opp.

Jeg synes det er fint når rommene ikke er så overmøblerte. Hvis du synes det mangler noe kan du jo gå hjem og rote i dine gamle leker og se om det er noe fint der å sette frem. Vi har f.eks en gammel gyngehest som mannen min fikk da han ble født som jeg tenkte jeg skulle sette inn på babyrommet.

Skrevet

Et fint teppe, som også er godt for babyen å ligge på. Matchende gardiner og lampe i taket.

Om babyen har eldre sösken få de til å male et stort maleri som du kan ramme inn og henge opp. (Det gjorde vi igår)

Et godt pledd som matcher til resten kan väre godt å ha om du sitter i stolen nattetid.

Når babyen vår er födt skal vi tapetsere en fondvegg med en fin tapet og matche resten utifra det. Vi vet ikke kjönn enda, derfor vil vi vente til babyen er ute.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...