Stine*Mor Skrevet 30. mars 2008 #1 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg trenger sårt noen råd nå. Lillegutten min på 10 mnd har 9 tenner og har fra han var 6 mnd gammel brukt de til å tygge med. Fra han var 8 mnd gammel har han spist d samme som resten av familien (uten salt da sef). Men nå nekter han å spise noe som helst. Ikke spiser han brødskiver til frokost uansett hva slags pålegg jeg tar på. Han vil nemlig ikke tygge lenger. Virker som han har blitt redd for å tygge og svelge. Grøt er han lei og vil ikke ha, han tar i mot men d kommer like fort ut igjen. På toppen av d hele er han ikke lenger glad i flaska si, så i løpet av en hel dag pleier han som regel bare å få i seg ca 1-2 flasker MME og 1 yoghurt. På en god dag får han kanskje i seg en liten porsjon utvannet grøt oxo, men den skal være tynn. Dette har nå foregått i 3 uker, og jeg begynner å bli veldig fortvilet. Han kan jo umulig få i seg nok næring. På HS får jeg bare beskjed om at vi må vente å se. Hadde han enda drukket vann eller melk hadde dette vært greit. Men når han nesten ikke tar i seg verken væske eller mat blir jeg bekymret. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger så alle tips tas i mot med stor takk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137289609-hjelp-desperat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå