Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg sitter akkurat og søker på nett om svangerskapskløe da jeg klør som besatt på armene og beina, er trøtt og uopplagt, tørst og klalm i tillegg.....Håper det ikke er noe galt fatt! Er i midten av uke 34 nå så det er ikke så lenge igjen. Har du fått noe klarhet i dette fra andre?

hilsen Mokina (artig forresten at du heter Mokkina...: )) )

Hei!

Eg hadde den skumle typen svangerskapskløenb i forrige svangerskap, og fekk igongsatt fødsel 3 veker før termin. Som regel er kløe i husa i sv.skapet heilt ufarleg, men i eit par prosent av tilfella kan det vere fare på ferde. Det finn ein ut ved å ta prøve av lever og gallesyre i blodet (ASAT, ALAT, bilirubin og gallesyrer) .

Ved kraftig kløe bød ein ta desse blodprøvane for å utelukke graviditetsbetinga intrahepatisk kolestase.

Her er eit par links:

http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=327&id=778

http://www.helse-bergen.no/helsepersonell/gallesyre_serum.htm

Mi erfaring er at få legar/jordmødre er tilstrekkeleg obs på at svangerskapskløen faktisk KAN vere farleg. I sin ytterste konsekvens kan det føre til fosterdød, men det er veldig sjeldan. Det er uansett ikkje godt for babyen å bu inne i magen i slike tilfelle, derfor blir fødsel oftast sett igong før tida

Lykke til, jenter! Håpar det berre er heilt vanleg kløe de har!

Eg driv sjølv og tek jevnlige blodprøvar no, sidan det er stor sjanse for å få igjen denne typen leverbetinga svangerskapskløe dersom ein har hatt den i tidlegare svangerskap...

Ser at det virkar litt skremmande med det innlegget mitt. Nemner jo fosterdød...er IKKJE meininga å skremme, men eg vil oppfordre om å få tatt blodprøve for å sjekke. Betre å sjekke ein gong for mykje...

Som sagt er det sjeldan kløen er farleg, men den KAN vere det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...