Zyan Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Etter en uheldig pizza fra peppes fikk vi en erstaning, et gavekort på stor pizza fra peppes. På denne står det: Dette kortet gjelder som betaling for en stor pizza på alle peppes enheter i Norge. Ved levering tilkommer leveringsgebyr. Gavekortet leveres betjeningen som kassabilag, vennligst kvitter på baksiden. Også er det stemplet og underskrevet av de som utstedet dette kortet. Men!! Igår ville vi bruke kortet, så jeg la inn bestilling på den dyreste store pizzaen på internettet igår. Står jo på kortet at vi da ville betale kun frakt sant! Men nei, de tok ikke slike kort, hadde fått beskjed at de ikke tok slike kort!! Så vi måtte betale full pris pluss frakt! Er dette vanlig da?? Vi har ikke så mye penger at vi kan bestille slikt hver gang vi har lyst på, gjorde jo dette nå fordi vi hadde dette kortet!
rødhette* Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg ville tatt kontakt med daglig leder eller peppes' hovedkontor, og fortalt det, jeg.
Zyan Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 kortet er utstedt fra peppes hovedkontor:) har mailet frem og tilbake litt før vi fikk dette kortet. (kjøpt peppesost det luktet geit av, og jeg var så forkjølet at jeg ikke merket det da jeg laget pizzaen, gubben smakte det når den var ferdig..hehe) Så joda, hun skal få en mail tilbake.. Tenkte høre om dette var praksis flere steder..
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Det er det dummeste jeg har hørt. Gavekort er gavekort og jeg ville vært skikkelig sinna...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Det holder ikke i det hele tatt. Krev å få de pengene tilbake, og ikke nøy deg med å få bruke kortet en annen gang! Skriv rett ut at du egentlig ikke hadde råd til å kjøpe pizza og gjorde det fordi du hadde kort. Makan, kjenner jeg blir sint på dine vegne...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Det der skal du ganske enkelt ikke gi deg på. Måtte jo være en inkompetent sjåfør du hadde med å gjøre. Jeg hadde ikke tatt imot pizzaen, men bedt han ta den med igjen. Men når det først er gjort, så hadde jeg nok mailet denne sjefen litt ja. Og sagt ifra på din lokale restaurant. Dette holder jo ikke mål i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå