Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge sovet dårlig på nettene, men nå de siste dager våkner jeg grytidlig og får ikke sove..... veldig irriterende. Hører jo folk sier at man må benytte de site uker før fødsel til å sove og slappa av.... får ikke til dette jeg. Er det et tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet, kanskje????? :) Flere som har det slikt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover nesten ikke om nettene jeg heller! Er i uke 35. Blir så sliten i ryggen av å bare ligge på sidene, åsså er babyen så aktiv på kvelden/nettene. Sparker så hardt at det gjør vondt noen ganger...*gjeeesp*

Skrevet

samme her. var på modningsakupunktur og hun satte noen nåler for søvnen. og de 2 nettene siden da, har jeg sovet! jeg har dog vært på toalettet, som vanlig, og våkner noen ganger, men jeg får sove mange timer, sånn fra midnatt til 9. Før lå jeg våken heeele natta...

Skrevet

Samme her,får ikke sove,er stupa trett hele tiden....men legger meg 2300 sovner våkner i 4 tiden lys våken,ender opp me atr jeg står opp i 6 tia,og går i svime hele dagen..........tenker hele tiden at jeg ikke er uthvilt nok til og føde liksom--

Skrevet

Jeg har hatt seks uker med kun 3 timers søvn i døgnet og er nå i uke 37.

Etter samtale med lege og sykehus anbefalte de sovepiller. Som heller ikke virket de to første nettene, visstnok fordi jeg kan ha gått for lenge uten søvn.

Skal nå ta 5 mg apodorm hver kveld noen dager for å prøve å få et slags søvnmønster igjen. Føles ikke veldig bra som gravid, men må jo stole på

lege og sykehus når akupunktøren ga opp.

Skrevet

Døgnrytmen min er blitt helt ødelagt de siste ukene. Får som regel ikke sove før 2 eller 3, våkner hver time for å gå på do, og så våkner jeg igjen 6, 7 om morgenen, spiser frokost og sovner igjen. Nå den siste uka har jeg i tillegg begynt å snorke, det kjennes ut som om jeg har hovnet opp i svelget!! :-D uff mannen min måtte rømme rommet i natt fordi jeg snorket så høyt.. Håper at ihvertfall snorkingen forsvinner etter fødselen! Ikke såå lenge igjen til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...