Gå til innhold

Hva heter barnet/barna ditt/dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn heter Cecilie Marie, Frida Julianne og Vegard :-) Sistemann har ikke alltid vært min da, så der har jeg ingen innflytelse på navnevalget :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frida Emilie og Anna Kristofa. Begge er oppkalt etter våre besteforeldre og oldeforeldre.

Skrevet

Min lille røver heter Jesper!

Tobias, Jonathan, Julie, Sofie, Pernille er alternativer for evt søsken...

Skrevet

Ingen barn, men disse er mine favoritter:

Matea

Ingrid

Agnes

Thelma

Ådne

Iver

Even

Simen

Skrevet

ingen barn (enda)

men er allerede veldig opptatt av navn. derfor er det nok også veldig viktig for meg å "få viljen min" når det kommer til navn. navnene har jeg hatt på lista mi lenge, men rangeringen forandrer seg litt innimellom.

Aurora

Carmen

Cornelia

Ariel

Oleander

Cornelis

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Mine heter

Niklas Alexander

Nadina

Får jeg noensinne en til en eller annen gang så skal h*n hete

Mira

Bernard

Maximillian

Skrevet

Silas

Nå venter vi Tobias. Jeg hadde Albert på førsteplass men siden vi begge hadde Tobias på andreplass har vi bestemt oss for det. LIker det veldig godt og det passer bra med Silas.

Drømmenavn på gutt er nok fortsatt Albert. For ei jente er det Lærke eller Klara/Clara.

Bare danske navn, gitt.

Skrevet

Theodor heter gutten min. Det var pappaen som bestemte så neste får jeg. Har 1000 alternativer og klarer ikke velge.

Skrevet

Han heter Carosander.

Får vi flere barn så synes jeg Calle og Jonas er fine guttenavn.

Anine er et nydelig jentenavn.

Vi får stadig STERKE reaksjoner fra damer her inne på at navnet er grusomt, at han vil bli mobba osv. Rart vi aldri får slike tilbakemeldinger i det virkelige liv.

Hva andre måtte mene er likegyldig nå, men jeg husker da knerten var nyfødt, så ble jeg litt i tvil fordi jeg lot meg påvirke av hva folk her inne sa. Men det klarte jeg heldigvis å heve meg over. Han er en nydelig gutt, med et nydelig navn. For oss er det helt riktig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...